Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellinen mielipide maksullisesta seksistä?

Vierailija
12.01.2008 |

Harrastan jonkin varran yhden illan panoja;useimmiten mies maksaa juotavat,taksin ym.

Eiks se ole maksullista seksiä? Periaatteessa.. Siis miksi ei voisi miehelle ilmoittaa ennen treffejä että se on sit tietty summa hynää jos sänkyyn haluat?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta evoluution historianhan mies on maksanut seksistä. Eikä se siitä miksikään muutu.

Niin kuin ap. totesikin ilmaista seksiä ei olekkaan :)

Poikamies vuosina tuli kokeiltua yhdenillansuhteiden lisäksi myös maksullisia palveluita.

Nyt olen ollut 10v. parisuhteessa ja voin sanoa ettei seksistä maksaminen ole vieläkään loppunut. Maksutapa on ehkä hieman muuttunut, mutta halvemmaksi se ei ainakaan ole tullut...

Vierailija
2/3 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt olen ollut 10v. parisuhteessa ja voin sanoa ettei seksistä maksaminen ole vieläkään loppunut. [b]Maksutapa on ehkä hieman muuttunut, mutta halvemmaksi se ei ainakaan ole tullut...[/b]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kahdenlaisia miehiä:

1. Niitä jotka harrastavat seksiä naiseen

2. Niitä jotka harrastavat seksiä naisen kanssa

Huorissakävijät ovat kategoriassa 1, koska naiset eivät halua seksiä miehen kanssa, vaan he haluavat miehen rahat. Kun taas naiset, jotka nauttivat miehen kestityksestä oletettavasti haluavat seksiä miehen kanssa eikä vaan sitä kestitystä.

En ole käynyt huorissa en luultavasti koskaan tule käymään, koska se että nainen haluaa minua on iso osa seksiä.

JiiKoo