Peppuseksistä??
Mieli tekisi kokeilla vaimon kanssa peppuseksiä.
Antakaapa vinkkejä miten tuo parhaiten onnistuu?
Myös kokemukset niin naisten kuin miestenkin kannalta olisi mukava kuulla?
Kommentit (11)
pelkkä peppuseksi ei mielestäni tunnu oikeen miltään, mutta jos kiihottelee klitorista samalla, niin AAAAAAHH...
tuntuu että suurin osa naisista ketkä eivät tykkää peppuseksistä harrastavat sitä juuri niin, pelkkää peppuseksiä ilman mitään muuta kiihottelua..
myös tissejä kannattaa huomioida sen aikana..:)
ja rauhallisesti, ettei mitään sellasia survaisuja. Ite olin tosi paljon ensin ideaa vastaan peppuseksistä, mutta sitten ajan kuluessa lämpenin ukon ehdotuksille..ei sitä koskaan tiedä ellei kokeile. ;)
ensin lämmittelyä ykkösessä ja sit hitaasti kakkoseen (ei meillä mitään liukasteita käytetä ) ja sen parempaa en tiedäkkään ko on kalu kakkosessa ja saa kuiteski samaan aikaan orkut molempiin. klitoris hieroo samaan aikaan ukkoa ko ratsastan ja OU JEE mitkä orkut ja sitä voi tehdä monta kertaa peräkkäin... nii kauan ko jaksaa... NAMI NAMI
Luulisin, että kyse on oikeasta työntymiskulmasta tai jostain.
meillä harrastetaan peppuseksiä kerran kuukaudessa. aluksi en innostunnut asiasta kun mieheni sitä ehdotti. nykyään odotan että saisin peppuun. meillä käytetään kumia ja liukuvoidetta.
meillä harrastetaan peppuseksiä kerran kuussa. aluksi olin vastaan kun mieheni ehdotti sitä, nykyään odotan että saisin peppuun. meillä käytetään kumia ja liukuvoidetta.
Miun mielest siun kannattais vaan rohkasta mielesi ja kysyä suoraan mitä sä haluut sängyssä. Olen aivan varma et sun vaimosi ei sitä ideaa heti hylkää, ainaki lupaa aivan varmasti miettiä sitä.
Aikoinaa itelläkin oli vaikea ilmaista omia haluja ja mitä oli valmis kokeilemaan,mut kyllä se siintä sitten. Meillä mies oli mitä innostuneimpi asiasta..:)
Mut sulle kaikkee hyvää ja koita saada ilmaistua nyt asiasi.
miten sen munan saa käytännössä peppuun ilman liukastetta? me ollaan harrastettu peppuseksiä, mutta aina ei saa munaa sisään vaikka onkin liukuvoide aina käytössä.
ja kalun koosta kiinni.
Tilattiin kolmen anustapin paketti. Pienin (halkaisija ehkä 2,5 cm) menee aina vaikeuksitta ja menis varmaan ilman liukkariakin. Paksumpi (noin 4 cm) vain jos on paljon liukkaria ja fiilistä kehissä. Paketissa tuli myös kolmas, joka on silmämääräisesti vain muutaman millin paksumpi kuin keskikoko. Se ei TODELLAKAAN enää mene. Siinä on mun PERSoonaallinen rajani :)
Se on vähän niinku täys perävaunun talliin peruuttaminsta fillarointi kokemuksella ekalla kerralla. Kyllä se paras ohje on täällä jo monesti tullutkin mutta kerta kiellon päälle: rauhallisesti! Vaikeetahan se on rauhallisesti yrittää kun kuitenkin siinä tarvitaan myös voimaa ahtaassa paikassa. Aktia ei missään nimessä aloiteta peppuseksillä ensin rentoudutaan ykkösessä ja orkun jälkeen homma on vielä helpompaa. Liukkari on hyvää aloittelijalle. Toisaalta omat likuuaritkin voi riittää mutta varaudu kuitenkin. Ja jos sulle käy niin onnettomasti että onnistut survasee vehkees sisään liian kovaa niin voit olla varma että seuraavaa yritystä saat odottaa pitkään ja hartaasti. Kysy vaimolta miltä tuntuu ja reagoit heti jos sattuu. Lähtys saarnaajassa on varmaan helpoin rentoutua kun opettelee. Lykkyä pyllyyn eiku pyttyyn. Kerro miten meni =)
Kannattaa käyttää tuota sivuston " haku" , ominaisuutta hakusanalla peppuseksi. Siellä näytti löytyvän ainakin mun aikaisempi (naiselle) vastaus otsikolla " Tässä mun vinkit" .
Tärkeintä on että otatte ekan kerran erittäin rauhallisesti ja hitaasti ja tunnustellen ja että MOLEMMAT on halukkaana testailuissa mukana :).