SAnoin äsken lapsille, että hakkaisivat vaikka toisensa mustelmille, mutta minulle on turha tulla sitä itkemään!
Lapset 6v ja 3v on tapelleet KOKO päivän! Kello ei ollut vielä edes 12, kun minulla oli jo siitä huudosta ja kiljumisesta pää kipeänä. Kiusaavat ja ärsyttävät toinen toisiaan ihan tahalleen ja sitten toinen suuttuu ja alkaa huuto ja tappelu.
Ihan sama mitä teen tai yritän tehdä niin sillä ei ole paljon vaikutusta. Ovat jo monta kertaa tänään sanoneet, että ei enää tapella ja nyt ollaan kiltisti. Hiljaisuutta kestää 2 minuttia ja huuto alkaa taas.
Äsken sitten sanoin lapsille, että tapelkaa vaan. Hakatkaa toisenne vaikka mustelmille ja repikää tukasta, mutta minä en enää jaksa siihen puuttua. Ja nyt ne tuossa sitten tappelee ja kiljuu... Minä yritän olla puuttumatta.
:(
Kommentit (4)
Ja ei olla ulkoistu tänään, kun koko päivän on satanut vettä kaatamalla ja 1v kuopus on kipeenä.
ap
onko jäähypaikat ollut erihuoneissa? onko oikeasti jaksettu viedä aina jäähylle? vai lopulta annettu periksi?
Jotenkin en usko, että jaksaisivat tapella jos on saanut ruokaa ja " jäähdytelty" välillä.
Meillä meinasi alkaa sama meno, eikä tarivttu muuta kuin jäähypenkin siirto jäähtymishuoneeseen. Loppui jo siihen riehumine.. Ja pojat on 4 ja 6
...relaa ja laske 10:een, pääsee NIITÄ sammakoita suusta kaikilla vuorotelllen
toinen 3 min ja toinen 6 min. kyllä ne siitä tokeentuvat