Onko kellään rakenneultrassa nähty tyttövauva ollutkin todellisuudessa poika?
Lääkäri arveli että vauva näyttää tytöltä, mutta ei voi vielä varmaksi sanoa (rv 20). Kuinka tavallista on, että tyttöarvio onkin väärä? Lääkäri sanoi, ettei poikavauvan kivekset ehkä ole laskeutuneet mistä voi johtua väärä arvio. Ennestään on yksi poika joten mukava olisi ajatella saavansa tytön, vaikka kumpi tahansa on yhtä tervetullut!
Kommentit (14)
4D voi vääristää sukuelinten rakenteita ja koska ne voivat olla hyvin samannäköiset, lääkärit katsovat mieluummin 2D:llä koska se on luotettavampi. " Maallikon" silmään toki 4D näyttää paremmin.
Vierailija:
Sukupuoli näkyy kyllä aivan yhtä hyvin " tavallisella ultralla" kuin 4D:llä!
Minun ystävättärelle kerrottiin ultrassa hänen odottavan poikaa, mutta tyttö sieltä kuitenkin tuli
kaksi kertaa sanottu ultrassa poika ja pojat tulleet ja kerran tyttö ja tyttö tuli. Että kaikki mennyt nappiin.
mene 4d ultraan siellä näet jopa itse kumpi tulee. Tosin tiedän siitäki yhden väärän arvion, ja se musta tosi outoa. Me näimme oman prinsessan siellä ja vieläkin katellaan dvd sitä ultraa.
miten tuo 4d arvio meni väärin jonka tiedät? Siis kummin päin?
Lisäksi ajateltiin ettei sukupuolella ole meille merkitystä eli sen takia ei mennä enää yksityiselle ultraan. Selviäähän se viimeistään toukokuun lopussa mutta siltikin pyörii mielessä tuo tyttöarvio. Viime viikolla yllätin itseni vaatekaupassa hypistelemässä tyttövauvan samettimekkoa :)
ap
käytiin sitten vähän myöhemmin 4D ultrassa, jossa sanottiin tyttö. Ja tyttö meillä nyt tuolla vaunuissa nukkuu. :)
Meillä ultrakuva oli niin epäselvä ettei näkynyt viivoja muttei kyllä ulokkeitakaan.
ap
poikaa veikataan, niin poika tulee. Tyttöjen kohdalla tulee erehdys siinä, että se pili on piilossa. Mutta jos pili näkyy, niin siitä ei voi erehdytä.
Paitsi olen kuullut, että napanuora voi olla sellaisessa asennossa, että sitä voidaan luulla pippeliksi
tosin lääkäri arvioi sukupuolen jostain syystä 2D ultralla ja arveli meille tulevan toisen tytön. Poika sieltä kuitenkin tuli! ;)
Vauva voi olla koko tutkimuksen ajan sellaisessa asennossa, ettei ultraaja lähde arvailemaan suuntaan eikä toiseen.
Sukupuoli näkyy kyllä aivan yhtä hyvin " tavallisella ultralla" kuin 4D:llä!