Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joille on tehty abortti (muut älkää avatko)

Vierailija
12.01.2008 |

Kertokaa millainen toimenpide se oli? Siis tarkoitan kauan siinä meni, missä se tehtiin ja miten saitte sairaslomaa ja menikö tieto työnantajalle asiasta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelet oman terveydenhoitajasi kanssa. Sen jälkeen lääkärille.

Vierailija
2/8 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terveysenhuollon palveluista tieto työnantajalle? Abortti tehtiin lääkkeellä. Ensimmäinen otettiin ja muutaman päivän päästä menin puoleksi vuorokaudeksi seurantaan jossa laitettiin toinen kapseli. Se jälkimmäinen siis laitetaan kohdun suulle.

Ensimmäinen tappaa sikiön ja toinen poistaa. Krampit oli kovat muutaman päivän ja sitten olin jo kunnossa. Mutta ainakin vuorokausi pois töistä. Kirjoittavat kyllä sairaslomaa.

Tämä tehdään jos ei ole paljoa viikkoja kasassa. Itsellä oli 8.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin 10v sitten, menin aamulla osastolle, minut nukutettiin ja pääsin saattajan kanssa pois iltapäivällä. En tarvinnut sairaslomaa, mutta varmaan siitä 3 päivää saa. Riippuu myös varmaan tehdäänkö se kirurgisesti vai lääkkeillä. Ei ole mitään syytä kertoa toimenpiteen syytä työnantajalle tai muillekaan!

Voimia!

Vierailija
4/8 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmiä kysymyksiä, tyhmä ku oon

Vierailija
5/8 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtiin yksityisessä sairaalassa. Edellisenä päivänä tapasin lääkärin, joka ultras ja hänelle annettiin toisen lääkärin puoltava lasunto (pitää olla 2 lääkärin lupa). Sitten sain lääkkeen, joka piti ottaa illalla.

Yöllä alkoi verenvuoto ja kipu, johtuen lääkkestä. Olin aika kipeä. Aamulla menin sairaalaan ja operaatio oli todella nopea. Anestesialääkäri teki humausnukutuksen ja seuraavan kerran muistan, kuinka heräsin heräämöstä. Sain jäätelöä ja olo oli todella hyvä. Sain anestialääkäriltä kipulääkkeitä, mutten tarvinnut niitä. Lähdin saattajan mukana kotiin.

Olin opiskelija, joten en tarvinnut saikkua. Olin kyllä fyysisesti samana päivänä kunnossa.

Vierailija
6/8 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärille tk:en, sieltä lähetteellä perhesuunnittelupolille. Siellä keskustelu lääkärin ja hoitajan kanssa, sain ensimmäiset pillerit ja seuraavana päivänä takaisin päiväksi osastolle saamaan toiset pillerit. Siellä meni n. 6h odotettiin vuodon alkamista. Kysyttiin haluanko saikkua pidempään, kolme päivää olisivat kirjoittaneet.

Tosin mulla ei kaikki sitten sujunutkaan niin helposti, kolmen viikon päästä jouduin takaisin osastolla koska kohtu ei ollut kunnolla tyhjentynyt ja se kudos aiheutti tulehduksen. Tehtiin kaavinta ja sain antibiootteja kahden vrk:n ajan suonensisäsesti.

Ei mikään mukava kokemus mutta ainoa vaihtoehto sillä hetkellä.

Vierailija
7/8 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuten muutkin ovat sanoneet, työnantaja ei tule tietämään minkä vuoksi olet saikulla ne 1-3 päivää. Varaa lekurille aika, joko omalle tai yksityiselle (kalliimpi) ja siellä neuvovat kyllä.

Vierailija
8/8 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä pyydät äitiyspuolelle yhdistämään. Kerrot asian. Ja täytät lapun missä kerrot miksi haluat abortin. Sitten läittavat lapun menemään ja melko nopeasti tulee kutsu sairaalaan.

Kyllä ne kirjoittavat sairauslomaa mutta ei siinä lue että abortin vuoksi. Vaan koodeilla jotain muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä