G: Vyötärönympärysgalluppi...
92cm Iso kääk :o
En taidakkaan tilata sitä erätukun pukua...
Kommentit (11)
Laihduttanut 25kg :)
Olen vartaloltani mallia X eli vyötäröltä lähtee parhaiten. Olen myös aloittanut käymään kuntosalilla, ekaa kertaa ikinä. Kivasti saa kiinteytettyä noita vielä hieman " löllöjä" kohtia ;). Tarkoitus olisi pudottaa vielä 7kg vaikka nyt olenkin normaalipainoinen, ekaa kertaa sitten murrosiän. Niin ja ikää 29v. ja kaksi pientä lasta.
Samat suositukset vyötärönympäryksistä kaikille
Mistä se vyötärönympärys OIKEASTI pitää mitata? Jotkut väittää että kapeimmalta kohdalta ja jotkut että navan kohdalta. Mulla ainakin huima ero noissa. Kertokaa pliis joku joka oikeasti tietää!
Ja toisekseen, miten voi olla, että suosituksessa ei oteta huomioon pituutta? Sanoohan sen järkikin, että pitkällä ihmisellä on suhteessa isommat mitat!
Lyhyellä ihmisellä on keskimäärin pienempi kengänkoko, pienemmät kädet, pienempi suu, pienempi peppu... miksei siis myös kapeampi vyötärö???
Ja pituus ei tosiaan vaikuta. Täytyy tunnustaa, että en tiedä miksei!
t. th
Voi kurja, miten ihmeellinen pallomaha olen. Laihduttamista aloitan, noin seitsemän kilon päässä olen painoindeksistä 25, mutta pitäisi laihduttaa tosi paljon enemmän, että vyötärö tulisi riskittömiin mittoihin.
Osaan vaatevalinnoilla peittää mahani, housukaupassa myyjät vilkaisevat minua eivätkä usko, että tarvitsen muutaman numeron isommat housut kuin mitä he ehdottavat, huoh. Luustoltani olen siro ja hoikkana nätti, mutta nyt tämä maha..
Nyt näytän ilman vaatteita kuin olisin kahdeksannella kuulla raskaana.
onneksi kuitenkin rv39 ja risat