Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tuolin taikka sohvan pieriä(pahanhajuiseksi) pilalle?

Vierailija
22.05.2008 |

.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista. Muutamia penkkejä olen itse lemuttanut niin pahasti että kaatopaikalle on pitänyt viedä! 🤢 Sohvaa en edes kehtaa haistaa. Hävettäähän se

Asutko yksin?

Vierailija
62/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista. Muutamia penkkejä olen itse lemuttanut niin pahasti että kaatopaikalle on pitänyt viedä! 🤢 Sohvaa en edes kehtaa haistaa. Hävettäähän se

Asutko yksin?

Kyllä. Eipähän ole muita haistelemassa pierujani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte vaan kuvitella, miltä Wow-pelaajan tuoli näytti 10 vuoden pelailujen jälkeen.

Vierailija
64/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli vuosisadan kovin piereskelijä. Hänellä oli oma sohva ja penkki minkä sai rauhassa piereskellä puhki.

Vierailija
65/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satulan nuuskijat paikalla.

Vierailija
66/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen voi. Varsinkin kangas sohviin ja tuoleihin tarttuu se pyllyn haju helposti vuosien myötä. Mulla on 15 vuotta vanha nahkasohva ja se on todella raikas kun pinnan voi kunnolla pyyhkiä kostealla eikä ime mitään. Aion ostaa seuraavaksikin.

Vierailija
67/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia vuosia sitten toimistossa oli tämmöinen pieru-pete. Kerran sain sen rysän päältä nuuskimassa omaa penkkiään....

Vierailija
68/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia vuosia sitten toimistossa oli tämmöinen pieru-pete. Kerran sain sen rysän päältä nuuskimassa omaa penkkiään....

No hyi mitä hitt oa?

Vierailija
69/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Sama logiikka kuin vanhemmissa mersuissa. Sen lisäksi, että ovat lintaan ajettuja, niin haisevat helekkarin pahalta, kun kuski piereksinyt penkin. Samat vällythän niissä kuin sohvissa, hyvin pitkälti.

Vierailija
70/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte vaan kuvitella, miltä Wow-pelaajan tuoli näytti 10 vuoden pelailujen jälkeen.

Vierailija
71/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi mitä hitt oa?

Sanos muuta, kaikenlaista sitä töissä näkee. Onneksi en ole enää tuolla kyseisessä paikassa töissä, lähinnä tuon piereskelijän ja kireiden kolleegoiden takia.

Vierailija
72/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaasu, vaan se velli joka tursuu läpi housujen niillä jotka eivät käytä ppuhelinta jöötin jälkeen.

Vierailija
73/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se verbi on PIERRÄ.

Tiedän, että ketju on vanha, mutta kun nyt pyörii etusivulla.

Vierailija
74/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhman kirjoitti:

Kyllä voi. Sama logiikka kuin vanhemmissa mersuissa. Sen lisäksi, että ovat lintaan ajettuja, niin haisevat helekkarin pahalta, kun kuski piereksinyt penkin. Samat vällythän niissä kuin sohvissa, hyvin pitkälti.

Joo hyi nuo pieru-mersut 🤢 ex poikaystävällä oli tommonen

Vierailija
75/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävällä on kotonaan semmonen samettinen sohva. Se tuntuu imaisevan kahta kauheammin tuoksuja. Välttelen sille istumista viimeiseen asti :D

Vierailija
76/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävällä on kotonaan semmonen samettinen sohva. Se tuntuu imaisevan kahta kauheammin tuoksuja. Välttelen sille istumista viimeiseen asti :D

Oletko nuuskinut sitä vai mistä tiedät?

Vierailija
77/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nuuskinut sitä vai mistä tiedät?

No hyi helv en ole nuuskinut! Sen nimittäin haistaa jo kaukaa. Ystävä ei kuulemma haista mitään.

Vierailija
78/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi hyvinkin. Valitettavasti.

Vierailija
79/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttääkää sohvan ja tv-tuolien ostamista torista. Jostain syystä Toriin päätyvät ne lemuisimmat kapistukset.

Vierailija
80/90 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierufantasiat tulille ja jöötiä tuuttiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi