Voiko tuolin taikka sohvan pieriä(pahanhajuiseksi) pilalle?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista. Muutamia penkkejä olen itse lemuttanut niin pahasti että kaatopaikalle on pitänyt viedä! 🤢 Sohvaa en edes kehtaa haistaa. Hävettäähän se
Asutko yksin?
Kyllä. Eipähän ole muita haistelemassa pierujani.
Voitte vaan kuvitella, miltä Wow-pelaajan tuoli näytti 10 vuoden pelailujen jälkeen.
Isäni oli vuosisadan kovin piereskelijä. Hänellä oli oma sohva ja penkki minkä sai rauhassa piereskellä puhki.
Kyllä sen voi. Varsinkin kangas sohviin ja tuoleihin tarttuu se pyllyn haju helposti vuosien myötä. Mulla on 15 vuotta vanha nahkasohva ja se on todella raikas kun pinnan voi kunnolla pyyhkiä kostealla eikä ime mitään. Aion ostaa seuraavaksikin.
Muutamia vuosia sitten toimistossa oli tämmöinen pieru-pete. Kerran sain sen rysän päältä nuuskimassa omaa penkkiään....
Vierailija kirjoitti:
Muutamia vuosia sitten toimistossa oli tämmöinen pieru-pete. Kerran sain sen rysän päältä nuuskimassa omaa penkkiään....
No hyi mitä hitt oa?
Kyllä voi. Sama logiikka kuin vanhemmissa mersuissa. Sen lisäksi, että ovat lintaan ajettuja, niin haisevat helekkarin pahalta, kun kuski piereksinyt penkin. Samat vällythän niissä kuin sohvissa, hyvin pitkälti.
Vierailija kirjoitti:
Voitte vaan kuvitella, miltä Wow-pelaajan tuoli näytti 10 vuoden pelailujen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi mitä hitt oa?
Sanos muuta, kaikenlaista sitä töissä näkee. Onneksi en ole enää tuolla kyseisessä paikassa töissä, lähinnä tuon piereskelijän ja kireiden kolleegoiden takia.
Ei se kaasu, vaan se velli joka tursuu läpi housujen niillä jotka eivät käytä ppuhelinta jöötin jälkeen.
Se verbi on PIERRÄ.
Tiedän, että ketju on vanha, mutta kun nyt pyörii etusivulla.
Öhman kirjoitti:
Kyllä voi. Sama logiikka kuin vanhemmissa mersuissa. Sen lisäksi, että ovat lintaan ajettuja, niin haisevat helekkarin pahalta, kun kuski piereksinyt penkin. Samat vällythän niissä kuin sohvissa, hyvin pitkälti.
Joo hyi nuo pieru-mersut 🤢 ex poikaystävällä oli tommonen
Mun ystävällä on kotonaan semmonen samettinen sohva. Se tuntuu imaisevan kahta kauheammin tuoksuja. Välttelen sille istumista viimeiseen asti :D
Vierailija kirjoitti:
Mun ystävällä on kotonaan semmonen samettinen sohva. Se tuntuu imaisevan kahta kauheammin tuoksuja. Välttelen sille istumista viimeiseen asti :D
Oletko nuuskinut sitä vai mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nuuskinut sitä vai mistä tiedät?
No hyi helv en ole nuuskinut! Sen nimittäin haistaa jo kaukaa. Ystävä ei kuulemma haista mitään.
Joo voi hyvinkin. Valitettavasti.
Välttääkää sohvan ja tv-tuolien ostamista torista. Jostain syystä Toriin päätyvät ne lemuisimmat kapistukset.
Pierufantasiat tulille ja jöötiä tuuttiin
Asutko yksin?