Voiko tuolin taikka sohvan pieriä(pahanhajuiseksi) pilalle?
Kommentit (90)
mä kuolen nauruun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
"tuhriminen" taitaa joillakin miehillä olla sitä vielä aikuisiälläkin ;)))
teillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin vaihtaa kaikki tuolitpuu/nahkaverhoiluun. Mä en ainakaan alkais haistelemaan paskaa omassa kodissani :)
Sontapykimät ja hajujäljet ovat vankkaa todistusaineistoa myyttisten kakkamolekyylien olemassaolon puolesta.
*soittaa Kuopion yliopistoon*
hyviä pesuaineita ja päälle sellainen aine joka tekee kalvon sohvan pintaan....Toimii, mut en tiedä toimiiko miehesi "hajujen" kanssa
Oman mieheni kaikki alkkarit ovat takamuksen kohdalta aivan kuluneet ja kangas muuttunut rusehtavaksi, johtuen juuri tuosta alinomaan tapahtuvasta kaasujen päästelystä.
Mikäli sama "terrori" kohdistuu vaikka vaaleaan kangassohvaan, on kaamea lopputulos ja sohvan tuhoutuminen päivänselvää.
pitkiin, "vinkuviin" ja hieman tulisiin tuhnuihin ei auta muu kuin sohvan vaihto.
Tavalliset pörinäpierut saa pois Andyllä.
ja antakaa viedä vanha pois miehen siinä vaikka nukkuessa...heh
Ihanaa, pieru-sohva!!
Ei kun siis, jos oikeesti haluutte hajuja pois sohvasta, niin kokeilkaa Febreeze-ainetta. Oikeesti auttaa hajuhaittoihin!!
Herraisä mikä ketju! Kuolee nauruun =D
se voisi kertoa, että sen mies on pierryt jo ainakin kolme sohvaa ja yhden talon aivan pilalle.
(Mulla on selvästi ikävä vanhaa AV:tä)
Ovatko ne pierimäkohdat istuimessa muuttaneet ajan saatossa myös väriä, vai voitteko tuhon aistia ainoastaan nenällä nuuskien?
Kaverilla on sohva johon on piereskelty ainakin 13 vuotta ja sen pystyy haistaa jo eteisestä :D
Voi. Muistan yhden kaverin sohvan jolle istuessa alkoi heti haista pieru. Eikä sille tarvinnut välttämättä edes istua jotta hajua tuli. Kerran testasin tätä niin että löin sohvaa nyrkillä ja huh mikä lemahdus sieltä pääsi!! Vuosiin en tuon piereskelijän kanssa ole ollut tekemisissä, mutta muistot tästä lemahtelevasta sohvasta eivät unohdu. Samainek sohva taisi olla Torissa myynnissä aikoinaan, Lempäälän suunnalla.
Lähtisiköhän hajut ripottelemalla ruokasoodaa haisevaan sohvaan tai tuoliin, antaa vaikuttaa ja imuroi sitten pois...
On mahdollista. Muutamia penkkejä olen itse lemuttanut niin pahasti että kaatopaikalle on pitänyt viedä! 🤢 Sohvaa en edes kehtaa haistaa. Hävettäähän se
Vierailija kirjoitti:
Lähtisiköhän hajut ripottelemalla ruokasoodaa haisevaan sohvaan tai tuoliin, antaa vaikuttaa ja imuroi sitten pois...
Tuo toimii
Sontapykimät ja hajujäljet ovat vankkaa todistusaineistoa myyttisten kakkamolekyylien olemassaolon puolesta.
*soittaa Kuopion yliopistoon*