Voiko tuolin taikka sohvan pieriä(pahanhajuiseksi) pilalle?
Kommentit (90)
Taas on kohta se aika, jolloin pilalle piereskellyt huonekalut kannetaan rantaan, ja poltetaan juhannuskokossa. Kun oikein sopiva metaanitasku päästää sinisen lieskansa kesäyöhön, on aika muistaa niitä miehiä jotka ovat uhranneet sisintään (eikös se sisältä tule?), jotta meillä kaikilla olisi mieleenpainuva ja ihana kesäjuhla.
Pave (joka kaivaa kaapista lisää näkkileipää)
Olimme juuri muuttaneet mieheni kanssa yhteen ja yhteiseen asuntoon oli raahattu miehen ihana vihreä samattinen nojatuoli.. Kun tuoliin istui, alkoi kauhea hajupilvi leijua ympärillä.
Kaverini tuli meille kylään, minä istuin pahaa aavistamatta tuoliin ja ihmettelin mistä tämä kaamea lemu. Asia selvisi illalla, kun kyselin vähän hänen tuolissa istuskeluistaan...
Ja seuraavalla viikolla tuoli lähti Kierrätyskeskukseen (varokaa...:) ), koska haju ei koskaan tuuletuksesta pesusta ja tamppauksesta huolimatta lähtenyt.
Tätä kirjoittaessa tulee muuten mieleen ohjelma Huonosti käyttäytyvät miehet. Miltähän niiden soffa tuoksui?
perse tiiviisti kangasta vasten, ei edes kankkua vaivaudu nostamaan. Kangas on maksanut 500e ylimääräistä ja sohva 2000e.
Kiellän "pieremästä rakenteisiin", mutta eihän se usko!
Sori kirjoitusvirhe, muutin lausetta. Hajun alkuperä oli siis upouusi mieheni, ei ystäväni.
Sohvasta en tiedä, mutta sängyssä mieheni kohdalla lakanat haisevat aina ihan paskalle. Miehellä tapana iltaisin ja aamuisin päästellä mehukkaan hajuisia pieruja. Ja niitä tulee paljon ja ovat äänekkäitä!
pierua pukkaa, p...taa, pää jo näkyy. pakko lähtee vessaan. Jää pian hajut tooliin.
ja on ihan pakko pieraista, minä kyllä liiskaan ahterin niin tiukasti tuolia vasten kuin voin, ja sitten toivon parasta. Joskus tuoli tuntuu imasevan hajut aika hyvin uumeniinsa. Tai sitte tuuli käy väärästä suunnasta omaa nenää ajatellen. Kerran bussireissulla oli pakko päästää tällainen pieru kun vatsa oli jo ihan pallona pierun pidättämisestä. Bussissa oli tosi kuuma ja kohta takana istuva sanoi painokkaasti VOI LUOJA ja rupesi roplaamaan kattotuuletinta. Ehkä sillä oli vaan kuuma ... :o?
Siis eikö muka naiset piere ollenkaan?
Mun eukko päästelee nahkasohvaan harva se päivä, eikä sillä oo kotehameen alla alkkareita kovinkaan usein.
Mulle se kyllä joskus rähjää jos pieren. ei tosin aina jaksa.
Kai tollasiin tavallisiin huonekaluihin sitä pierun hajua tulee vuosien saatossa valtavat määrät.
Mutta ei kai se huoneeseen leviä kovin kauaa......
Naiset pieree tuoleihin siinä missä miehetkin, tutkimusten mukaan vähän harvemmin, mutta väkevämpiä pieruja.
naiset on vaan niin ollakseen että päästelevät salaa.
Me miehte ollaan reiluja eikä pidätellä, kunnes ollaan yksin, siitä miesten maine pierijöinä.
Ostettiin pari vuotta vanha auto, ja eiköhän ollut tarkemmassa syynissä silmin havaittavissa tuhnu-raidat kuskin penkin verhoilussa. Aromitkin alkoi tulla esille.
sonta äijille oma tuoli ja vundermaum tuolin alle.
sauna pefletti takapuolen alle. Siinä paketissahan on neljä, joten voi vaihtaa jos alkaa haisee...ja näin sohva pysyy puhtaana.
En muista nyt aineen nimeä, mutta sellainen punakorkkinen spray-pullo. Ei tuoksu ihmisen nenään lainkaan, mutta miehen mielestä haisee kai pahalle tai jotain.
Aineella kannattaa käsitellä kaikki tekstiilit ja tekstiilipäällysteiset huonekalut. Kokeilin, eikä ole enää karvoja nojatuolissa ja mattokin tuoksuu raikkaalta.
eroaisin heti jos niin kävisi ja vaatisin vahingonkorvauksia sohvista, ne on nimittäi mun.
Kyllä kai pierressä voi tulle itse ehtaa tavaraakin ulos, joten ei mikään ihme, että sohva pierutulituksen jälkeen pilalle.
Itse en haistele kenenkään sohvia tahi alkkareita "sillä mielellä".
Jos miehelle laittaa kurahousut jalkaan ennen sohvalle päästämistä, auttaako se? Kurahousuthan voi laittaa myös väärinpäin, samahan se on mistä se kura tulee.
haisteltavaksi...onneks kalsarinsa haisteli itte:/
Omani on mestari lajissa. Esimerkki: jos hän on yksikseen kattelemassa tv:tä makkarissa ja menen sinne, vaihtoehtona on poistua vähin äänin samantien tai sitten pidellä nenäänsä puoli tuntia.
Mies muuten haistatuttaa minulla joskus maitopurkkia tai muuta, haiseeko pilaantuneelle, kun häneltä on kuulemma oma hajuaisti mennyt.
kaverini kertoi kerran että kotipaikkakunnallaan oli nuorisotalon sohva piereskelty pilalle. asialla oli joku nuori mies, jolla maha ilmeisen sekaisin. oli kuulemma yhden illan istunut ja piereskellyt sohvaan, joka lopulta oli ollut pakko kantaa ulos. tuulettaminen ei ollut auttanut vaan sohva oli ollut lopullisesti paskan hajuinen ja hävitetty.
itselläni oli joskus nuoruudessa myös ihmeellinen päivä, maha tosi sekaisin ja hullu käymistila päällä. siis olin todellakin syönyt jotain sopimatonta, piereskelin ihan tauotta, kamala löyhkä. jalassani olleet housut pistin päivän päätteeksi pesuun, ja musta tuntui että ne hajustaa koko pyykkikopan muun sisällön myös pilalle. ei sentään, mutta housuihin haju jäi, ei lähtenyt myöhemmissäkään pesuissa, laimeni kuitenkin niin ettei kukaan muu paitsi minä tiennyt mille haisevat. lopulta en kestänyt enää vaan laitoin housuut kirpparille.
pyydän anteeksi jos joku teistä on ostanut kirpparilta haisevat vihreät samettihousut!