Hirveät menkkakivut, löysin kaapista Panacodia - voiko sitä ottaa?
Kommentit (14)
Panacodia voi syödä raskausaikanakin. Itselleni lääkäri kirjoitti Panacodia yskään ja pään särkyyn raskausviikolla 13. Ilmeisesti sitä ei suositella otettavan kuurina vaan vain joskus tarpeeseen. Ei myöskään raskauden alkuvaiheessa, ennen rv13.
En ole lääkäri, mutta näin minulle kerrottiin... ja näin itse toimin lääkärin ohjeistuksen mukaan...
noi on mieheni tabletteja. HYI. ota ennemmin panadolia tai miedompia särkylääkkeitä. vieläkin huimaa....
olet tottunut syömään panacodeja niin varmaan tiedät miten ne vaikuttaa? yhden nyt voi ottaa silloin tällöin jos tiedät mitkä vaikutukset siitä on mutta en ole kyllä edes varma auttaako menkkakipuihin. tule kertomaan auttoiko jos otat? :)
eli etköhän voi ottaa ;)
Se on kuin Panadolia mutta sillä erolla että sisältää kodeiinia.
Siitä saattaa tulla hieman pöhnäinen olo joten älä mene heti rattiin tms, itselläni olo kestää ehkä 10min.
Auttaa hyvin kipuun.
Ne ovat miehen, joten en siis tiedä miten vaikuttavat. Mutta voin tulla kertomaan.
ap
Menin ihan sekaisin ja sammuin 6 tunniksi. No en tietysti tuntenut kipuja kun nukuin ;) Kamala tahmaolo tunteja heräämisen jälkeen. Oli ens. ja viim. kerta kun otin Panacodin!
eli kokeilepa ensi kerralla ihan buranaa..
Ja tiedoksi et panacodia otettaessa et saa ajaa autoa.
Minulle tulee kodeiinista vähän huono olo, mutta jos kivut olisivat kovat, saattaisin ottaakin jos buranaa ei kaapissa olisi.
joten toivottavasti ne toiset ei aja kolaria ja jää kiinni
mä nappasin myös. vetelyys sormissa tuntuu skidisti mut ei oo mitenkään huono olo. pikkasen sekava mut turtupahan kipu. ei kuitenkaan kokonaan, mutta lieveni. burana parempi, mutta sama tilanne, kaapissa ei ollu kun äijä söi vikan.
Ei kannata ottaa, kuin siihen vaivaan, mihin lääkäri on määrännyt. Muuten tulee holhousvaltiossa syyte huumausainerikoksesta ;).
panacodia ottais menkkakipuihin... tulee aika humalainen olo noista... se on kuitenkin kolmio lääke.