Nolo kysymys...:P
Meisän puolitoistavuotias oli saanut hyllyltä käsiin viimeisen kortsun (joka siis avaamaton siinä kääreessä) ja pureskellut sitä. Kääreessä näkyy hampaan jälkiä, mutta ei niin syviä että olisi mennyt läpi. VOikohan tuota kumia nyt käyttää, vai onkohan voinut mennä rikki? Mulla tosin nyt juuri vasta menkat tänään loppuivat eli kp 7 joten muutenkaan ei varmaan kovin suurta pelkoa ole raskautumisesta. Uskaltaisiko ottaa riskin ja käyttää tuota " pureskeltua" kumia?
Kommentit (4)
Ja olen todella helposti raskautuvaa tyyppiä, enkä ole raskaaksi tullut. 10. kiertopäivän jälkeen en uskalla olla ilman kortsua.
siis kakkonen olisi syypää kolmoseen, jos tarkkoja ollaan..;D
Mutta mulla on siis kierron pituus aika vaihtelevasti 24-29 päivää, yleensä 28-29 mutta nyt esim viime kierto oli vain 24 päivää. Eli en tiedä sitten uskaltaako kumminkaan..
Ei hitsi vie, nyt on pakko käydä tarkistamassa yksi juttu mikä muistuikin äkkiä mieleeni..!! :D
ap
ei tuo ollutkaan viimeinen, pälkähti päähäni että tänään lääkekaapilla penkoessani näin magic-paketin ja kävin kurkkaan niin siellähän olikin 2 kumia vielä, nou hätä! :D Eli roskiin joutaa tuo pureskeltu!
ap
jos mahdollinen raskaus ei ole kauhistus.