Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään prismassa nähtyä; kaksi pientä vauvaa äp-puvuissaan :(

Vierailija
11.01.2008 |

kolmannellakin lapsella oli kirppisvaatteet :(

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks niin hirveitä vaatteita?

Vierailija
2/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvosta lapsensa yksilöllisyyttä. Toisekseen ovat myöskin rikollisen epäkiinnostuneita statussymboleista. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö teillä tosiaankaan oo ketään, kuka juttelis teidän kanssanne? Av-palstalla pitää sitten provoilla, että edes joku vastais ja " juttelis" ?

Vierailija
4/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään ota äp-pakkausta kun kaikilla vittu samallainen ilmais haalari!

Vierailija
5/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ne äidit jotka pukevat lapsensa ä-pakkauspukuun eivät

arvosta lapsensa yksilöllisyyttä. Toisekseen ovat myöskin rikollisen epäkiinnostuneita statussymboleista. Hyi.

Vierailija
6/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta öö... ne toinen ja kolmas lapsi (se kirpparipukuinen) ei kyllä ollut meidän.

Tai siis, olihan meidänkin vauvalla siellä äp-haalarin alla kirppikseltä ostettu body!

Mutta ei ap sitä voinut kyllä nähdä, meidän vauva oli kuomun alla aika hyvin piilossa...

Vierailija
7/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niit' poiskaan heitä, menee jossain mökillä tai salassa ettei muut näe. Ihmisten ilmoille En laittaisi kun kaikki vielä tunnistaa ne!! Mä olen ap:n kannalla että huh huh. Jos menisin prismaan, en ainakaan laittaisi lapseni päälle äp-pakkauksen pukua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
8/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei ole voinut olla minun

lällällällällää läää

pierut sulle

Vierailija
9/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt käytössä tuo sini-keltainen toppapuku. Edellisvuoden pakkausta jaetaan niin kauan, kun niitä riittää, sitten vasta uusi pakkaus jakeluun.

Vierailija
10/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti käytän sitä, kun hyvä ja toimiva puku. Niin ja vähän poikamainenkin vielä ja meillä typy! ;0) Käytän myös vuoden 2002 vihreää pukua, joka oli tosi nätti.

Vierailija
11/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ikään kuin liskokuvioinen. t. 21, 24, 27 tms.

Vierailija
12/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

monet ostaa kirppareilta ym.. niitä aijemmpia pukuja

eli vauva nro 2:lle ei oteta enää ä-pakettia ja käytetään sitä mitä on.

Ja laitetaan raha johonkin hyodyllisempään.

Vain koyhät proystäilevät vauvan haalareilla.

Vierailija
13/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä tulee uusi pakkaus ja syksyllä uusi. Ainakin aikaisempina vuosina on ollut niin. Nyt kuopukselle en pakkausta ottanut kun vaatteita on jo ennestään, enkä oikein pidä niistä pakkauksen vaatteista. Miksi ne ei voi olla jotain muuta kuin keltaista, mintun vihreää ja lilaa!!! Kaikki värejä, joita kammoan, mutta ehkä joku niistä pitää. Olis vaikka valkoista ja beigeä tai ruskeaa yms värejä, jotka yhtä hyvin sopivat tytölle ja pojalle.

Vierailija
14/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis mun ystävä :DD

Vierailija:

Ja eikö teillä tosiaankaan oo ketään, kuka juttelis teidän kanssanne? Av-palstalla pitää sitten provoilla, että edes joku vastais ja " juttelis" ?

Vierailija
15/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Keväällä tulee uusi pakkaus ja syksyllä uusi. Ainakin aikaisempina vuosina on ollut niin. Nyt kuopukselle en pakkausta ottanut kun vaatteita on jo ennestään, enkä oikein pidä niistä pakkauksen vaatteista. Miksi ne ei voi olla jotain muuta kuin keltaista, mintun vihreää ja lilaa!!! Kaikki värejä, joita kammoan, mutta ehkä joku niistä pitää. Olis vaikka valkoista ja beigeä tai ruskeaa yms värejä, jotka yhtä hyvin sopivat tytölle ja pojalle.

Ei varmaan vaihdu kahdesti vuodessa! Joka vuodelle on oma pakkauksensa, mutta jos vanhoja jää vielä seuraavalle vuodelle, ne jaetaan ensin pois ennenkuin aletaan jakaa kyseisen vuoden pakkauksia.

Vierailija
16/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin sen - enkä tuota hailakkaa pupupukua!

t. 21,24,27,30

Vierailija
17/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrattää ja hankkia kierrätettyjä vaatteita sekä pistää rahaa muuhunkin tai vaikka säästää.

Kierrätä - niin maailma pelastuu

... ja nyt minä lähden Tampereelle

Vierailija
18/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä olen nähnyt kirppareilla vähän väliä myynnissä, osa ihan käyttämättöminä.

Vierailija:

Tahtoisin sen - enkä tuota hailakkaa pupupukua!

t. 21,24,27,30

Vierailija
19/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

säkin voit laittaa ne sun Reimatecit myyntiin

Vierailija
20/23 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesällä kun joku möi kirpparilla niitä kaikkia ä-pakkauksen vaatteita!! En kehtais niistä rahaa pyytää. Itse laitoin niitä vaatteita spr:lle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän