Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP : Lastenvaatteiden kotimyyjiä?

Vierailija
11.01.2008 |

Mitä vaatteita myyt?

Oletko tyytyväinen hommaan?

Paljonko olet tienannut / saako oikein ansioita vai meneekö kaikki kuluihin?

Suosittelisitko myyjäksi ryhtymistä?

Onko verotus-hommat hankalia / paljonko voi tienata ilman veroja / miten tuo ilmoittaminen hoituu?



Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän