Eewwww! Kuka ressukka käyttää sellaisia pieniä nahkaisia reppuja??
Näin tänään kaupassa naisen, joka oli muuten ihan fiksusti pukeutunut, mutta kantoi selässään sellaista pientä nahkaista reppua....naurettiin mieheni kanssa niin että vedet tulivat silmiin, oli se vaan niin koominen näky.
Kuka tunnustaa omistavansa moisen hirvityksen?
Kommentit (10)
onneksi en ole koskaan omistanut moista. ne on niin kauheita :))
Niitä oli joskus 90-l puolessa välissä.
Mä taas näin eilen kaupassa yhdellä naisella nahkaisen vyölaukun :D
Oli sellainen vähän isokokoisempi matami, maastoutui kyllä aika nätisti sinne makkaroiden väliin.
jonka otin mukaan koulun diskoihin =) On ne kyllä aika kamalia, mutta niinpä vaan niitä näkyy vieläkin, joillain alueilla enemmän kuin muualla...
Minusta se on kätevä ja ihan sievä.
Kaikki eivät ole muodin orjia.
Näitkö minut. Olen 40 koulutettu ja hyvin toimeentuleva useamman pienen lapsen äiti. Reppu on tosi kätevä! Jättää kädet vapaaksi.
Hihittelysi kertoo sinusta ja sinun arvomaailmasta aika paljon......
Tosi nätti ja kätevä. Ostin sen viime kesänä Italiasta ja käytin sitä kesäaikaan paljon, nyt en talvitakin kanssa viitsi laittaa mutta kunhan taas kevät koittaa...
se oli hieno sillon ja discoon kun mentiin se oli ihan ygönen:)
Naisella, joka oli extralihava ja se vasta koomista olikin. Reppu näytti hänen selässään postimerkin kokoiselta, jossa oli pitkät nyörit.
Vierailija:
Naisella, joka oli extralihava ja se vasta koomista olikin. Reppu näytti hänen selässään postimerkin kokoiselta, jossa oli pitkät nyörit.
Mulla oli niitä 13-kesäsenä monta! Olipahan muotia, toivottavasti ei tuu takas:)