Muita joilla lapset mummolassa taikka sinne menossa?
Mummo tuossa parisen tuntia sitten kävi muksun hakemassa ja ihan oma-aloitteisesti, en ollut mitään kyläilyä sopinut. Saa pari päivää olla huomion keskipisteenä.
Kommentit (10)
Haluan olla lapseni kanssa launataina ja sunnuntaina koko päivän.
Viikolla lapsi menee nukkumaan ennen kasia jo niin jää aika vähille oleminen yhdessä silloin.
Lapsi koulussa päivällä ja minä töissä.
kertaakaan eivät ole olleet kukaan meidän lapsista mummolassa hoidossa.
sitähän voisi nukkua pitkään, valvoa pitkään, mennä jonnekin kahdestaan miehen kanssa tai mitä tahansa. En tosiaan osaa kuvitella ollenkaan, niin utopistinen ajatuskin.
yökylään. On toki ihanaa, että mummu hoitaa ensimmäistä ja ainoaa lapsenlastaan enemmän kuin mielellään ja lapsemmekin tykkää hänestä kovasti ja puhuu mummulaan menosta, mutta rasittaa välillä, kun hän joka viikko soittaa miehelleni ja pyytää meitä tai lasta sinne viikonlopuksi. Mutta parempi näin kuin niin, ettei lapsenlapsen kanssa oleminen kiinnostaisi yhtään.
vaan kylässä :)
Saan vähän omaa aikaa samalla, taidan lukea koko päivän :)
Minä jäin yksin kotiin! En ole ollut yksin muutamaa tuntia enempää yli kolmeen vuoteen joten onhan tämä jännää ;) Kävin kaupasta kaksi kassillista herkkuja ja nyt meinaan kömpiä sänkyyn kirjan kanssa ja lukea niin pitkään kun huvittaa ja sitten vaikka taas syödä rauhassa. Ei ole mitään aikomusta lähteä minnekään koko viikonloppuna, aioin vain nauttia omasta seurastani!!! Olen minä tästä haaveillutkin piiiiiiiiitkään! =D
et siis mies lähti kolmistaan lasten kanssa ekan kerran. Yleensä minä olen aina mukana tai mies jää kotiin. Mummolaan matkaa 300km
aina vaikka mitä tekosyytä. Olen kateellinen, oikeasti.