Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 20 ja liitoskivut riesana

14.11.2008 |

Kyselenpä nyt täältä yleiseltäkin puolelta.

Muutaman päivän kiusanneet.. Vihloo alakerran luita tosi kovin, muutaman kerran ylösnoustessa tuntunut että jalat notkahtavat kivusta alta. Niitä on myös ihan paikallaan maatessa ja äsken heitetty 50 min. kävelylenkki oli aika urakka.. Välillä iisimpää mut sit taas välillä näin.

Olen jo kolmatta kertaa "pappia kyydissä" mutta ei aiemmissa vielä näin aikaisin..Tosin tämä raskaus tuntuu muutenkin olevan näistä hankalin oksenteluineen, jo nyt vaivaavine supisteluineen ja selkäkipuineen päivineen..

Nyt huhuilisin että onko kellään mitään helpottavaa kikkakolmosta takataskussa? ns. hoitoa ei lienee vaivaan ole, synnytykseen kun (toivottavasti!) on vielä paljon matkaa..

Jo-hanna ja Lupu 20+4

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy. Kun kakkosta odotin niin oli juuri samanlaisia. Nyt kolmosen kanssa ei ihan niin pahoja ole vielä olleet.

Mitään helpotustahan niihin ei ole mun tietääkseni keksitty. Lepo ja rauhallinen liikkuminen mulle silloin sanottiin. Ja sitten tasan rv 38 synnytys yritettiin käynnistää, kun tipuin jo ihan polvilleni kun sohvalta nousin...mutta meidän pikkukakkonenhan kuitenkaan ei halunnut vielä silloin ulos tulla vaan syntyi rv 40+5... =/

Oikein paljon jaksamista sulle. Tiedän tasan tarkkaan kuinka inhottavia ovat. Mukavaa odotusta kuitenkin!

Äiti1983 ja Alma 23+3

Vierailija
2/4 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat saneet paljon apua vyöhyketerapiasta liitoskipuihin. Itselläni oli esikoisen odotusaikana kamalat litoskivut. Ja nyt odotan vieläkin kamalempia kipuja tulevaksi ja aion heti tilata vyöh. terapeutille ajan jos niitä ilmestyy.

Esikoisen odotusaikana hyvä kun pääsin kävelemään joinakin päivinä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä seiskaa odottava ja "päässyt" itsekin osalliseksi aivan kaameista liitoskivuista joita aikaisemmin ei koskaan ollut ainakaan tässä mittakaavassa!

Tänäänkin ollut todella tuskallista kävellä :( Mies sanoikin et no monta oon ehtiny odottaa ennenku tällänen iski mulle. Jos tämä näin jatkuu tai jos vielä tästä pahenee niin en kyllä pääse ollenkaan käveleen :(

Rauhallisesti vain liikuttava huonoina päivinä koska onneksi ainakaan vielä tää ei ole jokapäiväistä... Tätä nyt jatkunu ainaki kolmisen viikkoa...

Minni kera kuusikon ja masukki rv 24+1

Vierailija
4/4 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kovasti vastauksistanne!

Tsemppiä myös muille asian kanssa kamppaileville!

Jo-hanna