Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka käyttää pojilla sukkahousuja?

Vierailija
11.01.2008 |

Mulla 2 ja 4 vuotiaat pojat ja sukkiksia käytän että pysyy nilkat suojassa. Lisäksi nuoremmalla sen takia, että kiskoo aina sukat jalasta, ja meillä on kylmät lattiat. Oon vaan huomannu tuttavapiirissä ja täälläkin, et kovin aikasin pojat " miehistetään" ja ruvetaan käyttämään paljon epäkäytännöllisempiä pitkiäkalsareita. Miksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ois parempi jättää ne vauva-potkaritkin käyttämättä ja laittaa vaan heti jalkaan sepaluksella varustetut Black Horse kalsarit.

Vierailija
2/14 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on tyttöjen vaatteita niinkuin hamekin.

En tietenkään tyrmää muita jotka käyttävät mutta minä en.

Hyvin olemme pitkillä kalsareilla ja sukilla pärjänneet poikamme kanssa, joka nyt täyttää 4v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan potkaritkin tavallaan sukkikset. Vai onko pojat vauvasta asti housuissa ja sukissa?

Vierailija
4/14 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, just sen takia että ne on niin käytännölliset. Sitten varmaan vaihdan kalsareihin, kun menee kouluun... tai alkaa itse asiasta valittaa.

Vierailija
5/14 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta vaan on hassun näköistä kun isommilla pojilla sukkahousut.

Vierailija
6/14 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käytössä on sukakhousuja ja kalsareita.

MUISTA ennen kouluun/eskariin menoa luopua sukkiksista sillä laspet voivat olla julmia.

Vierailija
7/14 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin kuitenkin vielä vastauksen tohon ikäraja-asiaan joltain joka ei pojalla niitä sukkiksia käytä.

ap

Vierailija
8/14 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidetään 3v pojalla sukkiksia. Niitä saa pojillekin, " poikaväreissä" - jos sillä on väliä.

P. S. Päiväkodista erikseen sanoivat, että toivovat kaikkien laittavan lapsilleen nimenomaan sukkahousut. Eli ei varmaan ole ennenkuulumatonta :)

Vierailija
9/14 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän vajaa 2v pojallani. Varmaan ensi talvena en enää käytä.

Vierailija
10/14 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli miehen keksintö ostaa sellaiset pojalle. Minä olisin varmaankin käynyt kalsariosaston kautta. Hyvin ovat toimineet.

Vierailija
11/14 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin sukupuolimuottiin pano on todella kammottavaa minusta.

Vierailija
12/14 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkeehan tytötkin pitkissä housuissa ;)..

Vierailija
13/14 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä tietää mitä siel housujen alla on? Paitsi ettei vilku paljaat nilkat, tai näy sekä sukka että kalsarin lahje. Paljo siisitimpääkin siis olla sukkiksissa. Just ostin neljä ja puol vuotiaalle pojalle tumman siniset rekkakuvioiset sukkahousut. Niitä siis tehdään ihan isoille pojillekin.

Ja sinä nro 13, joka käytät 2 vuotiaalla sukkiksia, mutta tuskin enää ensi talvena. Miksi? Muuttuuko ne jotenki epäkäytännöllisemmiksi vuoden aikana. Vai onko poika jotenki enemmän poika vuoden päästä? Tuleeko pojasta homo jos käyttää sukkahousuja liian pitkään

Vierailija
14/14 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojista voi tulla homoja, jos käyttää sukkahousuja yli kolmevuotiaana!!!!!

En antaisi ikinä itselleni anteeksi jos tekisin sukkahousuja käyttämällä pojastani homon.

Samasta syystä tyttäreni ei saa leikkiä autoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi