Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni laihduttaa..

Vierailija
11.01.2008 |

jos kerran miehet pitävät vähän isommista naisista?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi moni normaalipainoinen tai hiukan pyöreä laihduttaa, vaan kysyi vaan yleisesti miksi monet naiset laihduttaa jos miehet tykkäävät isommista naisista.

- 34

Vierailija
2/24 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku ei kerkee tekemään asialle mitään---ollaan stressaantuneita-lapset esteenä-ukko ottaa hermoon-ruokaa pitäis keretä lämmittämään mikrossa JNE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei seksikkäänä ja häpeän itseäni joka paikassa.

Olen aina ollut normaalipainoinen (173cm ja 57-63kg), mutta nyt kun sain kaksi lasta peräjälkeen, paino nousi 25kg ja en todellakaan voi elää tällaisena. Haluan oman vartaloni takaisin. Tunnen olevani jonkun muun vartalossa.

Miehenikään ei pidä nykyisestä olemuksestani ollenkaan. Odottaa kuin kuuta nousevaa että laihdun entisiin mittoihini.

Odotan innoissani että pääsen entisiin ihaniin vaatteisiini ja saan heittää nykyiset roviolle.

Vierailija
4/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos kerran miehet pitävät vähän isommista naisista?

Vierailija
5/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan itseni takia. En viihdy tälläisenä ja haluaisin olla kevyempi.

Itsekuri vain puuttuu.

Vierailija
6/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onkin eri ääni kellossa, halutaankin laihduttaa vain itsensä takia... Huoh...

Vierailija
7/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamiseen mulla liittyy muutenkin terveempi elämäntapa, jolloin voin kaikin puolin paremmin, olen iloisempi, pirteämpi ja parempi ihminen (siis muita kohtaan).

Parikin ekstrakiloa, ja olen jotenkin vätys ja kärttynen. Miehelleni toki ne pari ekstraa kelpaisivat.

Vierailija
8/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mies, jonka mielipiteellä on minkäänvaltakunnan merkitystä, on oma mies.

Siltikään en laihduta tuon omankaan mieheni vuoksi, jonka tiedän tykkäävän hoikista naisista, vaan ihan itseni takia. Toki onhan se lisäbonus jos mieheni silmää hoikkana enemmän miellytän.

Vierailija
9/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa laihduttaa terveyden takia. Ulkonäköseikat on asia erikseen.

Vierailija
10/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy pudottaa painoindeksiä, ettei tule aikuisiän diabetes myöhemmin.

Vierailija
11/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morre:

Vierailija
12/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä en! En minä pukeudukaan niin kuin mies haluaa, en opiskele tai käy töissä sen mukaan mitä mies haluaa, en mene kauneusleikkaukseen miehen halusta, en valitse kavereitani miehen halun mukaan enkä tee vastoin omaa haluani mitään mitä mies mahdollisesti haluaisi!

Vaikka olen parisuhteessa olen silti itsenäinen nainen. Ajattelen terveyttäni, tulevaisuuttani ja omaa ulkonäköäni. Haluan olla terve ja omia silmiäni miellyttävä nainen! Ja tiedän myös, että vaikka mieheni rakastaa minua vyörämakkaroineni niin hän rakastaa minua aivan varmasti myös ilman niitä!

Vierailija
13/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen ketju haukkui kaikki hoikat joita ei kukaan edes katsele :D Nyt hieman eri meinikin kun kukaan ei ole enää niin tuohtunut kuin eilen.

Vierailija
14/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen synnyttänyt, imettänyt, synnyttänyt, imettänyt ja vielä kerran synnyttänyt ja imettänyt. Paino on pysynyt koko ajan vakaasti plussalla. Nyt tämä rumba on ohi ja en laihduta. Palaan vain aikaan ennen lapsia jolloin kuuntelin kehoani ja annoin sille terveellistä ravintoa ja liikuntaa. Tulosta on jo syntynyt, mutta en miellä itseäni laihduttajaksi.

Toivottavasti miehenikin alkaa tekemään samoin, sillä muuten meille tulee aviokriisi. Hänenkin täytyy tehdä se itsensä vuoksi, sillä kait hänkin haluaa laadukkaan seksielämän, jota hyväkuntoiset ja hyvännäköiset yhdessä voivat harrastaa. Siinä teille syytä hah hah!

Ruoka ei ole intohimoni vaan voimanlähteeni!

Vierailija
15/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospas naiset eivät haluakaan diabetesta tai sydän ja verisuoni vaivoja... Oletko ajatellut sitä? Ehkäpä miehet tykkää muodokkaista, mutta miestä ei ole aina pakko miellyttää!

Vierailija
16/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosipaikan tullen haukkuvat ja siten saa paremman itsetunnon! Pitää olla pikkusen pläski!

Vierailija
17/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä kuitenkin ole totuus.

Vierailija
18/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen normaali/pyöreä mutta totuus tuo.

Vierailija
19/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet pitävät naisellisen näköisestä, jolla muotoja. Eli normaalipainoinen/tai hiukan pyöreä.

Selkeä lihavuus on out ja liika laihuus.

Vierailija
20/24 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensä miehet pitävät kurvikkaasta(J. Frostell) kuin lauta luuviulu (S. Nousiainen)

Siis kurvikas, terveen näköinen, naisen muodot omaava nainen on IN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän