Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lonkkasärystä kysymyksiä...

Vierailija
11.01.2008 |

Hei,

Olen 36-vuotias, en ole mitenkään ylipainoinen (165cm ja 55kg), minulla on pahan polvivamman vuoksi vaikea-asteinen nivelrikko vasemmassa polvessa. Liikun niin paljon kuin vain on mahdollista ja käyn fysioterapiassa ynnämuuta. Nyt oikean puolen lonkka alkanut vaivata, luulisin, että on joku nivelkalvon tulehdus,kun yrityksestä huolimatta kävelen vähän toispuoleisesti, olisiko siitä lonkka rasittunut/ärtynyt. Voiko lonkkasärky heijastua alaselkään ja nivusiin? Kaikenlaista vaivaa sitä on...olisin kiitollinen vastauksista

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi säteillä selkään ja nivusiin. ja toispuoleinen kävely aiheuttaa varmasti lihaskipuakin alaselkään.

Vierailija
2/4 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut oikean kävelytekniikan kyllä, mutta vasemman jalan reisilihas on niin huonossa kunnossa, että siitä huolimatta kävely on toispuoleista, loppupäivästä. Pari vuotta takaperin liikuin todella paljon, mutta nyt ei oikein mikään sovellu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on se, että lonkasta on rasituksen vuoksi tulehtunut ns. limapussi. Etenkin aamulla lonkka on todella kipeä. Kortisonipiikki auttaa aina muutamiksi viikoiksi. Käy terveyskeskuksessa puhumassa lääkärille, ja pyydä kortisonia.

Vierailija
4/4 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla kipeä vastakkaisen puolen lonkka? Minulla siis vasen polvi sökönä ja oikean puolen lonkka kipeä? Minullakin aamulla lonkka kipeä ja yöllä särkee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi