Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vehnäallergia?

Vierailija
11.01.2008 |

onko kellään täällä vehnäallergiaa? ja mitä oireita se aiheuttaa?

itse olen miettinyt että saattaisi olla, miten saisin ajan allergiatesteihin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään?

Vierailija
2/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, pojallani 6v. on vehnäallergia ja oireita ovat: voimakas mahakipu, nokkosihottuma, hengenahdistus ja silmät turpoavat. Käytössä varalta epi-pen adrenaliini piikki. Kosketuksesta ja esim. jauhon pölystä voi tulla lievempiä oireita. Allergiat (muitakin on) ovat olleet vauvasta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä se ei kyllä nuin paha ole. joskus on tullut vähän ihottumaa ja mahakipuja on ollut PALJON. sekä ilmavaivoja.. sitä tutkittiin joskus aikoinaan kun olin ylä-asteella, mutta en muista syytä miksi tutkinta jäi kesken, maitoallergiaa ne aatteli mutta sitä ei ollu löytyny..

Vierailija
4/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli jo nuorena nivelkipuja ja reumaa tutkitiin ja tutkittiin. Ei löytynyt. Sitten vasta pääsi laajempiin allergiatesteihin, kun tuli muita oireita. Vatsa turpoaa ja väsyttää ja nuutumus iskee - nämä taitavat olla niitä tavallisempia oireita.

Vierailija
5/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman lääkärin kautta nuo testit hoidetaan?

Vierailija
6/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini oireita ei uskottu. Sitten hän oli lomamatkalla jenkeissä ja sai tosi pahat oireet, koska ruisleipä vaihtui pelkkään vehnään. Siellä matkavakuutuksen nimissä tutkittiin allergiat ja hän sai tulokset.

Suomessa eräs lääkäri väitti, ettei aikuisella voi olla vehnäallergiaa... Eli lykkyä tykö, kun menet tk:hon.... Voit tietysti mennä yksityiselle, allergialääkärille ja pyytää lähetteet allergiasairaalaan. Yksityisellä puolella ei allergioita kannata tutkia, ne ovat huippukalliita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan