Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAMSUNG puhelimet?? Onko käyttäjiä???

Vierailija
23.01.2008 |

Kehu omaasi :) Pitäisi olla kamera ja läppämalli.

Itse olen kuullut,että niissä kaikissa on jotain ärsyttäviä piippaus yms ääniä joita ei saa pois,onko totta?? En tiedä kestäisinkö jos aina joku piippaisi....?? Piippaako vaikka ´puh on äänettömällä?? eli voisko kesken herkän näytelmän lähettää salassa txt vai paljastaisko joku piip mut heti :D??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on samsung SGH-Z230

Vierailija
2/4 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta vanha ehkä sgh-330 (ei aavistustakaan onko oikein). Mitään vikaa ei ole ollut. Kamera nyt ei mikään kummoinen, mutta puhelinkäyttöön mielestäni riittävä. Ja tottakai äänivalikon kautta saa muokattua puhelimen ihan mieleisekseen! Kateellisten panettelua tommoinen: piippailee aina...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on X640 ja kertokaa ihmeessä mistä saa noi piippaukset pois??? EI nimittäin saa :)

Mut ei ne NIIN häiritseviä ole ja jos puh on äänettömällä niin sillon on noi piipitkin pois,eli voit vaikka teatterissakin tekstata :D

Vierailija
4/4 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äänenvoimakkuudet. Ne voi laittaa nollalle, muuten tosi ärsyttävät piippaukset. Mulla joku malli z-140 tai vastaava, muuten hyvä puhelin, mutta akku ei kestä kun noin kaksi päivää, kokoajan saa olla lataamassa, mutta ehdottomasti parempi esim kun Nokia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän