Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nähnyt elokuva " SE" ?

Vierailija
11.01.2008 |

Miten se klovni (ja se joka oli niitä lapsia syönyt) oli yhtäkkiä joku ihme jättiläishämähäkki siellä viemärissä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toi elokuva aiheutti mulle elämänkestoisen trauman. Opettajamme antoi meidän katsoa " sen" ysiluokalla. Muistan että ajattelin jo silloin että en halua sitä katsoa, inhoan kauhuelokuvia. Toinen vaihtoehto elokuvan katselulle taisi olla opetusohjelma atk-luokassa.

Kukaan muu ei poistunut luokasta, joten en minäkään. Eli katsoin elokuvan seurauksella että vuosia sen jälkeen kammoksuin suhkussa käyntiä yksin. Vähinään mun piti tietää että viereisessä huoneessa tai muuten lähellä on joku.

Yhä edelleenkin mulla tulee välillä sellaisia " kauhukausia" , että säpsyn suhkussa ja olen kuulevinani mitä sattuu. Jos olen yksin kotona en koskaan käy illalla suihkussa, vaan aamulla että tiedän muiden kerrostalossa olevien valvovan.

Joo, mun pitäis varmaan oikeasti mennä johonkin trapiaan tän asian kanssa. Jos olisin jenkeissä, olisin varmaan jo haastanut opettajan oikeuteen vastuuttomasta käytöksestä??

Vierailija
2/2 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuvan loppu oli lähinnä naurettava, kun paljastu että se olikin karvainen iso hämähäkki ... ja vielä tosi kökösti tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi