Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kun olit raskaana, mitä et voinut syödä? Kohta alkaa olla niin rajoittunutta tää syöminen
10.01.2008 |
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Maksamakkara on mun suurta herkkua ja pedantti kun olen, niin laskin ihan itse paljonko maksamakkarassa on maksaa ja paljonko se maksamakkaran maksa sisältää niitä kiellettyjä aineita. Laskutoimitukseni mukaan olisin voinut syödä vaikka pötkön päivässä huoletta =) En kuitenkaan ihan niin paljoa syönyt ;)
Pakastevihannekset keitin kunnolla, muuta en tainnutkaan sitten erityisesti tehdä.
Mulla oli hankaluuksia kaiken rasvaisen ja lihan kanssa aina puoleenväliin asti. Kun olen kala-allergikko, niin olin käytännössä kasvissyöjä.
Alue: Aihe vapaa
Siitä tuli aina pahaolo.