Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka sairas pitää olla että kehtaa jäädä töistä kotiin?

Vierailija
10.01.2008 |

Juu, on hieman tyhmä kysymys mutta silti. Itselläni on nyt ollut joulusta asti kaamea kitu-olo, kurkku kipeä, nuhaa ja hillittömiä yskänpuuskia, yöt menee yskiessä ja koko ajan on järkky väsy ja voimaton olo. Mutta kun ei ole sitä kuumetta, oliskin niin vois kevyellä omallatunnolla sairastaa kotona. Muu perhe köhisi ja kuumeili muutaman päivän, mutta minulla kuume nousee tositosi harvoin. Viheliäistä tämä viikkojen köhinä ja voipula olo ;(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen sairastaa nyt neljättä viikkoa.

Vierailija
2/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta... mulla on kestänyt myös viikkoja ja yhä jatkuu.

Mutta vastaus kysymykseesi: Silloin pitää jäädä kotiin, jos ei jaksa/pysty tekemään töitään :)

Paranemisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai yritin ensin olla töissä mutta työkaverit patistivat kotiin: hirveä nuha, jatkuvat yskänpuuskat, ääni alkoi lähtemään, todella vetämätön olo. Olen vaativassa asiakaspalvelussa töissä ja vaikka palvelenkin puhelimessa en olisi sitä pystynyt tekemään. Muita hommia kyllä mutta silti oli kyllä parempi että parantelin kotona pari päivää.

Vierailija
4/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kun on vaara sairastuttaa työyhteisön muut jäsenet.

Vierailija
5/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yskittää, silmät vuotaa ja väri on paloauto. Eikä tiölanteelle voi niin mitään.

Vierailija
6/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on niin vähän ja homma on sen luonteista, että tietyssä tilanteessa pää kainalossa olisi suurin piirtein ainoa tarpeeksi vakava syy jäädä pois.

Vierailija
7/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin, saat saikkua (ja lääkkeet).

Vierailija
8/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo oli semmoinen, että työviikosta olisi tullut yhtä tuskaa. Sain kerrankin jäädä hyvällä omallatunnolla kotiin sairastamaan. Yskää mulla on ollut jo toista kuukautta ennen tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi