Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää äkkiä selitys! Appiukko kysyy häälahjan perään:-0

Vierailija
10.01.2008 |

Heillä on periaatteena, että eivät osta mitään lahjalistalta, vaan tuovat aina kaikkiin jotain omaperäistä (ja järkyttävää!) Niinpä mekin saatiin sellainen ihan järkyttävä hopeinen jälkiruokakulho, jonka reunoilla on pidikkeet 8 lusikalle. Tosi krumeluuri ja kruusattu malja, joka on ilmeisesti tarkoitettu jollekin fonduen tapaiselle.

No jokatapauksessakin se oli ihan hirveä ja noin 5 vuotta häistä päätin, että nyt saa kapistus lähteä, kun vei vain tilaa kaapissa ja oli niin ruma ja käyttökelvoton.

Eilen appiukko sitten laitttoi meiliä, että ovat huomanneet, että emme käytä sitä ja että hän ostaisi sen mielellään takaisin. Iiks, mitä mä sanon? Keksikää äkkiä selitys! En voi sanoa, että olen heittänyt sen pois!!!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

appi haluaa asian selvittää ja sen myös selvittää. Ei kannata valehdella. Pahennat vaan asiaa.

Vierailija
42/55 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että pojaltaan olisi helpompi kysyä suoraan. Ja ihan varmasti äijää ketuttaa jos on laittanut tukun satasia kippoon eikä sitä edes koskaan pidetä esillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on Kreikasta tuotu, niin ei niitä montaa varmaan Suomessa ole

Vierailija
44/55 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovat arvokkaita.

Jos appi on jo kysynyt pojaltaan ja hän on sanonut sinun heittäneen sen pois. Luulisi että kysyisi ennemmin pojaltaan kuin miniältään.

Provo tään on oltava tai ap on täysidiootti jos ei hopeaa tunnista.

Vierailija
45/55 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja onnittelut samalla niille, joilla on kotona tarpeeksi säilytystilaa sekä esteettisellä silmällä sietokykyä pitää kotona ei-niin-mieluisia lahjoja ;-)! Meilläkin ne menevät vaihtoon/kiertoon aika joutuisasti. Itse ostan " kuluvia" lahjoja (viiniä/kukkia/ruokaa/...) ja muuta vain, jos _varmasti_ tiedän saajan maun.

Vierailija
46/55 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina roskiin vaan, kun sen voisi lahjoittaa/antaa jonnekin. Tai edes jättää roskakatokseen näkyvälle paikalle!

Vierailija
47/55 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Laitoit epähuomiossa tiskikoneeseen ja se meni pilalle - > roskiksessa

Olet pakannut sen " jonnekin" säilöön - > ei nyt vaan löydy

Lainasit sitä ystävällesi juhliin - > ystävä ei ole palauttanut

Vierailija
48/55 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli antaisivat lahjan ja vuosien jälkeen kyselisivät takaisin kun huomaisivat että ei ole käytössä.... Tosi pihejä ihmisiä ja ainoat " lahjat" mitä heiltä olen saanut on kumihanskat (olivat liian pienet anopille) ja sukat.....Hohhoijaa. Eli kaikki sympatiat sulle ap. Sano vaan ettet löydä sitä enää, että ehkä on sitten muutossa joutunut johonkin ja ette vaan ole osanneet sitä kaipailla.

Vierailija
49/55 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tökeröä laittaa pois. Kerro totuus.

Vierailija
50/55 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun moni ihmettelee, että ei kai lahjoja pois anneta. No kyllä annetaan, jos niillä ei mitään tee, ne ovat rumia, epäkäytännöllisiä ja mauttomia. Ihan lähetyskirpparille vien, sinne ovat löytäneet tiensä pari lahjalistan ulkopuolelta ostettua häälahjaa, anopin kantamia tupaantuliais- ja joululahjoja jne. Tuolla taas pari epäkelpoa joululahjaa odottaa kuljetusta.

Vierailija
51/55 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa silti, että kyllä tuo ihan hopeiselta näyttää ja olisi vaikea uskoa että tuollaisia halvemmasta materiaalista tehdäänkään. Olisin edes lusikat säilyttänyt. Tuo muutossa kadonnut arvotavaralaatikko on hyvä selitys. Niin voisi käydä ja niin on itselleni käynytkin. Exä hävitti muuton yhteydessä muovipussin, jossa oli perintökoruja ja muita ennen kaikkea tunnearvokkaita tavaroita, joiden päälle olin laskenut kasan jotain vakuutuspapereita. Luuli roskiksi ja vasta uudella asunnolla aloin kaivata pussia. Siinä vaiheessa muutosta jo parisen viikkoa, eli oli mahdotonta enää jäljittää roskia :(

Vierailija:

Vierailija:

http: //www. rubylane. com/shops/greekantiquegallery/item/Cox2012

hinta 1200 USD...

Ei jumankekka, tiedän että pytty oli ostettu Kreikasta. Nyt olen tainnut tehdä elämäni mokan.

Vierailija
52/55 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yhä edelleenkin kaikille epälijöille: tämä ei ole trolli vaan ihan tosielämässä sattunutta.

Laitoin appiukolle meilillä vastauksen että koska meillä ei ollut maljalle käyttöä, mutta äitini rakastaa juuri sellaista tyyliä, annoin maljan äitini iloksi ja ihailtavaksi sillä ehdolla että ei hävitä sitä. Uskalsin käyttää äitiä syynä, koska kerroin äidille koko jutun ja hän lupasi olla takaporttina jos appiukko sattuisi sitä heiltä kyselemään. Olen kyllä satavarma, että sinne he eivät soittele.

Käytiin anoppilassa viime viikolla kylässä pitkästä aikaa ja appiukko alkoi heti naljailla, että olen niin huono kauppamies etten saanut hopeamaljaa myytyä ja että olisi visiin pitänyt alunperin alkaa hieroa kauppoja mieheni kanssa. Mies onneksi oli niinkuin ei olisi kuullutkaan koko asiaa ja näin saatiin ohitettua koko juttu. Mutta tosi ikävä tilanne se oli. Itse en kyllä ikinä kehtaisi pyytää lahjaani takaisin tai vihjailla sen käytöstä tai käyttämättömyydestä.

No, nyt olen kuitenkin turvassa asian suhteen!

Vierailija
53/55 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi anoppini harrastaa " hienoja" lahjoja mahdollisimman halvalla. Jos saisin häneltä vastaavanlaisen astian, ensinnäkään en tykkäisi koska ei ole meidän tyyliä, ja koska se olisi anopilta, ajattelisin sen olevan rihkamaa kolmella eurolla Tarjoustalosta eikä todellakaan aitoa hopeaa. Ja bye bye kuppi :)

Vierailija
54/55 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hennonnut aikaisemmin kertoa.

Vierailija
55/55 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä lahjanantajalle ylipäänsä kuuluu, miten hänen antamaansa lahjaa käytetään/säilytetään?! Sehän on lahjaksi annettu, ei vuokralle tai lainaan.

Minä olen kyllä hävittänyt (ts. myynyt kirpparilla) lahjoja, joita emme ole tarvinneet/halunneet/tykänneet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän