Keksikää äkkiä selitys! Appiukko kysyy häälahjan perään:-0
Heillä on periaatteena, että eivät osta mitään lahjalistalta, vaan tuovat aina kaikkiin jotain omaperäistä (ja järkyttävää!) Niinpä mekin saatiin sellainen ihan järkyttävä hopeinen jälkiruokakulho, jonka reunoilla on pidikkeet 8 lusikalle. Tosi krumeluuri ja kruusattu malja, joka on ilmeisesti tarkoitettu jollekin fonduen tapaiselle.
No jokatapauksessakin se oli ihan hirveä ja noin 5 vuotta häistä päätin, että nyt saa kapistus lähteä, kun vei vain tilaa kaapissa ja oli niin ruma ja käyttökelvoton.
Eilen appiukko sitten laitttoi meiliä, että ovat huomanneet, että emme käytä sitä ja että hän ostaisi sen mielellään takaisin. Iiks, mitä mä sanon? Keksikää äkkiä selitys! En voi sanoa, että olen heittänyt sen pois!!!
Kommentit (55)
Eipä kai tuossa ole muita vaihtoehtoja kuin tunnustaa oma tyhmyys!
Vierailija:
http: //www. rubylane. com/shops/greekantiquegallery/item/Cox2012hinta 1200 USD...
Ei jumankekka, tiedän että pytty oli ostettu Kreikasta. Nyt olen tainnut tehdä elämäni mokan.
Matalampi ja leveämpi vain. Voihan kettu! Mä kuolen.
Vierailija:
Ei kai nyt kukaan niin uuno ole, että oikeasti heittäisi " tunkiolle" . Olisit keksinyt jotain muuta, vaikka että laitoit pelastusarmeijan keräykseen...
Mun vanhemmat ja appivanhemmat ei tunne toisiaan. Sanon, että annoin sen äidilleni säilöön, kun se ei oikein ole mieidän tyyliä, mutta on äidin tyyliä. Luulisi, ettei kehtaa pyytää mua pyytämään sitä mutsilta takaisin.
Voi kettujen kettu.
Menin itsekin lankaan mutta ei tullut yhtään paha mieli
1. Ei kukaan pyydä häälahjaa takaisin
2. Hopeasta tuskin valmistetaan fondue-astioita!
3. Tuosta linkistä ei löydy mitään (item has been sold).
joku heittää saamansa häälahjan pois. Ei niitä saa heittää pois. Rehellisyys maan perii. Tunnusta, että olit niin tyhmä, että myit sen. Anna appiukolle 1000 euroa kipurahaa. Ehkei enää sitten niin paljoa häntä harmita noin kalliin poislaitto.
Kas kummaa kun joku (=ap) sattui kertaheitolla löytämään linkin juuri tuollaiseen pyttyyn :D
Hyvin suunniteltu provo ap! :)
Tosin jos se on kokonaan hopeinen eikä hopeoitu, niin pitäisi se jo painosta arvata ettei se mitään rihkamaa ole.
Jos on oikeasti kyseessä tositapaus, niin sano joko sen hävinneen muutossa tms muutamien muiden tunnearvoltaan tärkeiden juttujen kanssa, tai sitten tunnusta rehellisesti että se ei sopinut teidän tyyliin ja siksi monen vuoden jälkeen pistit sen kiertoon (älä kerro roskiin heittäneesi kumminkaan!) eikä sitä enää ikävä kyllä takaisin saa. Pahoittele, että et osannut arvata että he olisivat siitä niin ilahtuneet, muuten olisit heille sen antanutkin.
Älä ainakaan missään nimessä sotke äitiäsi tai ketään muuta kuvioon, jos todella alkavatkin kysellä vaikka oma-aloitteisesti asiasta. Sitten vasta nolottaakin!
Mä lyön vaikka lapseni hengen pantiksi asiasta. Ehkä mulla on tavallista tollommat appivanhemmat, kun kysyvät kuppia takaisin. En tiedä, kuka laitttoi linkin astiaan, mutta siinä on sama idea, se ei ole samanlainen. Ilmeisesti kummatkin pytyt on samasta maasta kotoisin.
Ja en tiedä mikä --vetin pytty se on, jälkkärifondueksi sen ajattelin kun siinä oli niitä lusikoita.
Ettekö te tosiaan tiedä ketään muuta, joka on antanut saamansa lahjan pois? Onko tämä teidän mielestänne siis niin uskomaton asia, että sellaista ei voi tapahtua? Myönnän, että olin tyhmä kun en uskonut sen olevan hopeaa, mutta ruma se oli ja siksi halusin siitä eroon.
No, tilanne on mikä on. Uskokaa tai olkaa uskomatta.
enkä ole provo. Laitoin google-hakuun silver bowl spoon holders
Sieltä löytyy sivun alalaidasta!
En mä kyllä usko, että kyselevät äidiltäni. Appiukko laittoi meilissään, että " jos se on ehjänä ja osat tallella" . Voin sanoa, että äitini tykkäsi siitä kovasti, niin eivät kehtaa kysyä sitä pois.
Vierailija:
Tosin jos se on kokonaan hopeinen eikä hopeoitu, niin pitäisi se jo painosta arvata ettei se mitään rihkamaa ole.Jos on oikeasti kyseessä tositapaus, niin sano joko sen hävinneen muutossa tms muutamien muiden tunnearvoltaan tärkeiden juttujen kanssa, tai sitten tunnusta rehellisesti että se ei sopinut teidän tyyliin ja siksi monen vuoden jälkeen pistit sen kiertoon (älä kerro roskiin heittäneesi kumminkaan!) eikä sitä enää ikävä kyllä takaisin saa. Pahoittele, että et osannut arvata että he olisivat siitä niin ilahtuneet, muuten olisit heille sen antanutkin.
Älä ainakaan missään nimessä sotke äitiäsi tai ketään muuta kuvioon, jos todella alkavatkin kysellä vaikka oma-aloitteisesti asiasta. Sitten vasta nolottaakin!
Vierailija:
enkä ole provo. Laitoin google-hakuun silver bowl spoon holdersSieltä löytyy sivun alalaidasta!
48
sille on tapahtunut jotakin. Siksi se sitä kyselee. Kysyy ehkä totuutta pojaltaankin pian. Varo vaan. Valheella on lyhyet jäljet. Kerro TOTUUS. Ihan tyhmää on valehdella.
Olit outo, kun laitoit sen kiertoon. En voi ymmärtää.
Ymmärrän kyllä ap:ta, sillä itse en säilytä mitään turhia tavaroita nurkissani. Oli lahja tai ei, niin kiertoon vaan. Kukaan ei ole onneksi niitä koskaan kysellyt.
Paska mäihä, ap!
Tämä ei siis ollut ainut lahja. Lisäksi oli hopea-aterimia, jotka olen kyllä säilyttänyt. Tuo kulho oli vain niin sairaan ruma, ja kai mulla oli sitten hetken mielenhäiriö siivouspuuskassa, enkä ajatellut asiaa tarkemmin. En uskonut, että olisivat ostaneet niin kallista niiden aterimien lisäksi. (Ja noita aterimiakaan ei ollut lahjalistalla, mutta niitä on nyt helpompi käyttää kuin tuota kuppia.)
Jotain arvottomampaa lahjaksi saatua (kynttilöitä tms.) saatan heittääkin, mutta kyllä minulla on edelleenkin kaapissa häälahjaksi saatu hopeavartinen juustohöylä, jota on käytetty tasan kerran.