Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostatko miestäsi? Miten osoitat sen hänelle?

Vierailija
10.01.2008 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

??????????

Vierailija
2/12 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa tämä olotila taas joskus muuttuis...jos ei niin sitten ei auta kun erota...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerronkin sen hänelle... kehun häntä esimerkiksi hyväksi isäksi ja olen ihan kiitollinen, kun hän hoitaa sellaisia kodin hommia, jotka häneltä sujuvat kätevämmin (laittaa taulut seinälle ja korjailee kaikkea mun rikkomaa ;)).

Vierailija
4/12 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostan:

En huuda hänelle. Kunnioitan hänen mielipiteitään.

Vierailija
5/12 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mitenkö osoitan? Noooh... Käyttäydyn häntä kohtaan asiallisesti (en hauku, nimittele tms.); kuuntelen, kun hän puhuu; otan mielipiteensä vastaan mielellään; yritän muistaa, että mun tapa tehdä asioita ei oo välttämättä se ainoa oikea...

Vierailija
6/12 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään arvostin kaikesta huolimatta ja näytin sen rakastamalla ehdoitta, palvomalla, tekemällä hänelle hyvää, tukemalla jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin jälkeen sanon aina vaistomaisesti rakastavani häntä, koska olo on niin euforinen.



Arvostan häntä, koska hänkin arvostaa minua :-)

Vierailija
8/12 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hellä ja ajattelee minun parastani. Hän tekee kotitöitä (ei pelkästään niitä kuuluisia " miesten hommia" , joita ei todellakaan kerrostalossa ole kuin kerran kolmessa kuukaudessa jos sitäkään) ja antaa minun loikoilla rauhassa; tässä vastavuoroisuus pelaa siis. Hän on ystävällinen kaikille eikä vahingoittaisi kärpästäkään ilman todellista syytä. Arvostan siis, ja muistan sen hänelle kertoa usein. Ja niin hänkin kertoo minulle :) Toistemme arvostuksen osoitamme sanoin sekä teoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän arvostaa sitä, etten tyrmää hänen hassuttelujaan. Oman pääni pidän vain tärkeissä asioissa - useimmat asiat ovat ihan sama. Kun meillä on vieraita, olen ehdottoman lojaali enkä esimerkiksi moiti tai naureskele.

Vierailija
10/12 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kelvollinen aviomies ja lasten isä. Joskus sanon ääneenkin. Yritän itsekin olla ihan ihmisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tosin näyttää sen hänelle enemmän kuin nyt. Kehun ainakin hänen kasvatustaitojaan ja meidän perheestä huolehtimisesta ja hänen kädentaitojaan.

Vierailija
12/12 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ja kerron sen suht usein, varmasti joka viikko. Mies nähnee myös arvostukseni ihan eleistäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi