Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Piristäkää mua säälittävillä lomailukokemuksilla

Vierailija
10.01.2008 |

Ottaa niin päästä... Meillä miehellä viikon loma ja minä typerys menin suunnittelemaan kaikenlaista. Teen nääs kotoa käsin töitä ja haaveissa oli, että lapsi olisi lyhyttä päivää hoidossa ja minä tekisin töitä kunnes hakisin lapsen ja sit saatais miehen kanssa molemmat pari vapaailtaa ja tehtäis myös jotain kivaa perheen kesken.



Todellisuus: muksu sairastui sunnuntaina. Sen jälkeen olen nukkunut yöt vartin pätkissä (tai ainakin se siltä tuntuu) ja yrittänyt päivät tehdä töitä minuutin pätkissä. Muksu on ollut välillä parempi ja sitten taas kuume noussut. Nyt rupesi itkemään korviaan. Elikäs huomenna lääkäriin, viimeistään. Mies on istunut koko loman rakkaassa työhuoneessaan liimaantuneena rakkaaseen tietokoneeseensa. Kerran se oli pari tuntia ulkona, kerran tiskasi tunnin ja kaupassa on poikennut pikkuasioilla pari kertaa.



Aivan mahtavaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla