Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

meneekö teillä muilla hermot lapsiparkkia käyttäviin eläkeläisiin ja keski-ikäisiin äijiin!?

Vierailija
10.01.2008 |

Mä oikeesti välillä kiehun noista tyypeistä. Joku päivä mä menen vielä ja sanon päin naamaa, että suksikaa kuuseen siitä!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi myös monella pariskunnalla on tapana ajaa niihin ruutuihin, vaikkei lasta/istuinta olemassakaan.

Vierailija
2/14 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää siis hyvin, että ne tietyt paikat ovat lapsiperheille ja huomaa heti jos joku pysäköi niille ilman lasta. Kommentoi asiaa varsin kuuluvalla äänellä esim. " katso, tuo täti ei jaksanut kai kävellä kauempaa kun pysäköi väärin" " tuo setä ei taida osata lukea eikä tajua kuvaakaan" jne Lisäksi esikoinen luo paheksuvía katseita ja huokailee " nyt joku äiti ei saa lapsipaikkaa pienen vauvan kanssa kun tuo setä pysäköi väärin"

Aika monta punaista naamaa olen nähnyt =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että ap tarkoitti niitä ostoskeskuksissa olevia lapsiparkkeja, joihin voi jättää lapsen hoitoon ostosten ajaksi..

Vierailija
4/14 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jo sieluni silmin jonkun keski-ikäisen äijän siellä pallomeressä...

Eläkeläisille vielä jotenkin hyväksyn niiden pysäköintipaikkojen käyttämisen, jos ovat lähellä ja keli on liukas ja eläkeläisen kulku kehnoa.

Vierailija
5/14 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 3,5v ja 5v, enkä ymmärrä millä oikeudella saisimme käyttää lapsiparkkia. Ei se pointti ole se " lapsi" , kyllähän se 40vkin on jonkun lapsi.

Vierailija
6/14 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä oikein tarkoitat?

Vierailija
7/14 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa kyllä kävellä, ei tarvitse kantaa, ei ole turvakaukaloa jnejne. Eri asia jos perheessä on lapsia lauma.

Vierailija
8/14 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
9/14 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mahtuu laittamaan turvaistuimiin jne. Ne on leveämpiä, se on se pointti.

Vierailija
10/14 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on myös sen takia, että äidin jolla on vauva (kaukalossa) ja ehkä 1v ja 2,5v ei ehkä ole niin turvallista ja helppoa kauppakassien kanssa kävellä kilometrin päästä.

Vierailija
11/14 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esikoinen (6v) ei saa turvavyöistuimen vöitä vielä itse kiinni (eikä ihme, tekee aikuisellekin tiukkaa) ja pienikokoinen kuopus 4v istuu vielä turvaistuimessa. Tällä kokoonpanolla ajan tasan tarkkaan vielä lapsiparkin paikkoihin. Tavallisiin paikkoihin siirrymme sitten kun lapset saavat itse itsensä kiinni vöihin ja ovia ei siksi tarvitse avata suurimmilleen.

Vierailija
12/14 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

leveät paikat siksi, että turvaistuimiin ja vöihin auttaminen onnistuu muita autoja kolhimatta

lähellä ovea, jotta matka olisi turvallinen (mahdollisimman vähän kävelyä varsinaisella parkkiaulueella jossa kulkee autoja)

Varsinaista ikärajaa ei ole.

Vierailija
13/14 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy: iso auto joka jo itsessään vie suurimman osan ruudusta. Pikkukotterolla varmasti onnistuisikin.

Vierailija
14/14 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos naapuri ajaa vähänkään naftisti sen oman autonsa. Mikä on tosi tavallista. Ovi ei mahdu aukeamaan tarpeeksi.

12