Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohjelmaideoita pieniin, n. 30 hengen häihin?

Vierailija
10.01.2008 |

Ei ole kirkkohäät eikä muutenkaan ihan perinteiset, mutta luulen että morsiuspari toivoisi silti jotain ohjelmaa. Antakaa ideoita! Häät on kuukauden kuluttua!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja skipattaisiin ne ääliömäiset ohjelmanumerot?

Vierailija
2/6 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli itse aikoinaan mulle kaasona, oli kyllä isommat perinteiset häät. Oli nähnyt paljon vaivaa ohjelman ja leikkien eteen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan 4-5 vapaaehtoista. Esim neljä naista ja yksi mies. Naiset mieluiten sellaisia joilla hame. Tarvikkeiksi tarvitaan yksi polvisukka. Sukka puetaan miehen jalkaan, naisilla yleensä sukat valmiiksi. Naiset ja mies istumaan riviin , jos mahdollista jonnekin korkeammalle, esim. baaritiski. Morsian jonnekin väliin tai viimeiseksi. Sulhasen pitää tunnustelemalla jalkoja löytää morsian, suurta hilpeyttä herättää yleensä kun sulhanen miehen kohdalla.

Vierailija
4/6 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ne kerran on hänen mieleensä.

Vierailija
5/6 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on aina ihan hirveää piinaa, KAIKILLE!

Vierailija
6/6 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta Dog Designin suunnittelema date bracelet ja erittäin hyvät ja terävät vahaliidut tai puuvärit ja pullo spraylakkaa. Jokainen vieras saa koristella yhden valkoisen lätkän korusta. Olen osallistunut, hauskaa oli ja morsian on jopa käyttänyt korua myöhemmin. Tuli upea ja jäi muisto eikä ketään pantu halvalla :)