Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minulla on lapsi marokkolaisen miehen kanssa. haluatko kysyä jotakin? ev

Vierailija
09.01.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi nyt yleensä sekaannutaan toiseen. hän on kiinnostava ja omaperäinen, hyvä isä ja mies. siinäpä niitä syitä on.

on minulla ollut suomalaisiakin miehiä, mutta heistä ei ollut isäksi syistä joita en ala luetella. ihania miehiä kuitenkin olivat (lähes) kaikki!

Vierailija
2/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen haluan sanoa että, mä en ikimaailmassa sekaantuis johonkin kikkarapäähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en osaa vertailla miehisyyden mittoja. sorry. (en muista kysyjän numeroa)

Vierailija
4/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikäli mies haluaisi viedä laspen kotimaahansa, tuskin tulen sitä estämäänkään sillä lapsi saa mieluusti tutustua isovanhempiinsa.

luulen ettei mies vie lasta kotimaahansa koska tuskin sinne enää itsekään haluaa takaisin. täällä suomessa hänellä on koko elämä!

Vierailija
5/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa voisit kysyä tuolta joka vannoo ettei sekaannu kikkarapäihin..

Vierailija
6/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja mikäli mies haluaisi viedä laspen kotimaahansa, tuskin tulen sitä estämäänkään sillä lapsi saa mieluusti tutustua isovanhempiinsa.

luulen ettei mies vie lasta kotimaahansa koska tuskin sinne enää itsekään haluaa takaisin. täällä suomessa hänellä on koko elämä!

ja lapset vei espanjaan. Ei se että täällä on koko elämä, tarkoita sitä että ei voisi lapsia lähettää pois maasta. No, toivon kuitenkin että omalle kohdallesi ei niin satu.

Vierailija
7/8 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mieheni on tyytyväinen suomen ja tyytymätön oman maansa systeemeihin (koulutus ja yhteiskunta yleensä). eipä sitä voi tosiaan etukäteen koskaan tietää, mutta sanotaanko että en stressaa ajatuksella itseäni!

Vierailija
8/8 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä sitten vain kaikille.