Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun mielestä suurin osa ihmisistä on ärsyttäviä, rasittavia, hitaita ja " turhia" ?

Vierailija
09.01.2008 |

Harmittaa, kun olen niin epäsosiaalinen. Mulla on pari hyvää ystävää, joiden kanssa jaksan olla.

Muistan, kuinka jo kouluaikoina mua ärsytti suurin osa ihmisistä. Opiskeluajat oli ihan tuskaa, kun " piti" olla sosiaalinen. Ryhmätyöt oli ihan tuskaa, kun ihmiset vain hymisteli ja mielisteli toisiaan.

Nykyään mua stressaa toisten ihmisten hitaus ja yleensäkin niiden olemassaolo.

Onko muita samanlaisia? Kuinka voisin opetella tykkäämään ihmisistä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse osaan useimmiten peittää ärsytykseni ja olen hauskaa seuraakin ja hyvin sosiaalinen (olen osittain opetellut). Välillä pännii sitten...

Vierailija:

Harmittaa, kun olen niin epäsosiaalinen. Mulla on pari hyvää ystävää, joiden kanssa jaksan olla.

Muistan, kuinka jo kouluaikoina mua ärsytti suurin osa ihmisistä. Opiskeluajat oli ihan tuskaa, kun " piti" olla sosiaalinen. Ryhmätyöt oli ihan tuskaa, kun ihmiset vain hymisteli ja mielisteli toisiaan.

Nykyään mua stressaa toisten ihmisten hitaus ja yleensäkin niiden olemassaolo.

Onko muita samanlaisia? Kuinka voisin opetella tykkäämään ihmisistä?

Vierailija
2/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva raivon patoaminen väsyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, itse olen oinas.

- sivustakatsoja

Vierailija
4/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun läsnäolosi ja pidätelty halveksuntasi juuri tekee muista ihmisistä hitaita ja saa heidät lukkoon! Pidät itseäsi niin paljon parempana muita ihmisiä, eikä siihen ole oikeasti mitään syytä.

Vierailija
5/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sinun läsnäolosi ja pidätelty halveksuntasi juuri tekee muista ihmisistä hitaita ja saa heidät lukkoon! Pidät itseäsi niin paljon parempana muita ihmisiä, eikä siihen ole oikeasti mitään syytä.

Nykyisin tunnen itseni melkein huonommaksi kuin muut, koska olen niin kärsimätön ja epäsosiaalinen.

En ole oinas, enkä edes usko mihinkään horoskooppeihin.

ap

Vierailija
6/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki persoonallisuushäiriöt johtuvat häiriöistä varhaisessa vuorovaikutuksessa. Eli äitisi vika todennäköisesti.

Vierailija
7/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Liisa Keltikangas-Järvisen mukaan vain yksi temperamenttityyppi muiden joukossa. siihen kuuluu voimakas ja herkkä reagointi, ärsyyntyminen, negatiivisuus ja mitä siinä olikaan. Kannattaa tsekata hänen kirjoistaan ja vaikka kysellä äidiltäsi, olitko ja vauvana vaikeasti tyynnyteltävä. Voihan olla, että myös olet keskimääräistä älykkäämpi, hoksaat asiat nopeammin kuin muut ja kun olet perusluonteeltasi kärsimätön, et jaksa katsella muiden hitautta.

Vierailija
8/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt itsessä samaa vikaa ja viimeksi pari päivää sitten eskarista ilmoitettiin, että meidän lapsen ylimielisyys on kitkettävä pois. Pitää kuulemma muita alempiavoisena.

3

Vierailija
9/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tästä aiheutuu arkielämän tuiskeissa jatkuvaa kitkaa välillämme, vaikka molemmat tiedämme perustaipumuksemme. Ärsytämme toisiamme. Olenkin sanonut kaikille, että kun etsitte kumppania, tsekatkaa hitaus/nopeus -aspekti ja kumppanin siivouskäsitys!

Vierailija
10/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
11/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki persoonallisuushäiriöt johtuvat häiriöistä varhaisessa vuorovaikutuksessa. Eli äitisi vika todennäköisesti.

Ja kyllä mä sen verran olen joustava ihminen, että tiedän, ettei mulla ole vaativaa personaalisuutta. Eikä mulla ole obsessioita eikä kompulsioita. Tiedätkö edes, mikä vaativa persoonallisuus on?

ap

Vierailija
12/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja tästä aiheutuu arkielämän tuiskeissa jatkuvaa kitkaa välillämme, vaikka molemmat tiedämme perustaipumuksemme. Ärsytämme toisiamme. Olenkin sanonut kaikille, että kun etsitte kumppania, tsekatkaa hitaus/nopeus -aspekti ja kumppanin siivouskäsitys!

Välillä mulla palaa totaalisesti pinna mieheni hitauden takia. Se on muuten tosi älykäs ja ihana, mutta se HITAUS. Jumankauta kun se puhuukin niin hitaasti. Kauhea jahkailu joka asiasta.

ap

Vierailija
13/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" hitaan" mielestä sinä/te olette höyrypäisiä säntäilijöitä, joilla on aina tekaistu kiire ja hulluna juoksette otsa edellä joka paikkaan ja teidän seurassa tulee ärsyyntynyt ja jännittynyt olo. Ehkä voisimme oppia toisiltamme? Me hitaat hieman jäntevämpää toimintaa, te nopeat voisitte oppia hengittämään hieman rauhallisempaan tahtiin ettekä olisi aina tuli persiin alla.

se 15 vai mikä