Minä olen ihan paska
Olen ihan surkea kaikessa ja jotenkin huijaamalla päässyt elämässä eteenpäin. En osaa mitään, haisen pahalle, lihon, en usko että osaan ajatella, puhun typeryyksiä. Häpeän itseäni ja olen pelkästään väsynyt, voisin nukkua koko ajan. En jaksa enää mitään, kaikki jää kesken. Haluaisin mieluiten vain olla vähän kännissä ja nukkua.
Kommentit (34)
Ja mitä vanhemmaksi tulet, sen paskempi olosi on. Ja jos ei vielä ole tehty, niin masis testi kertoo julmaa faktaa.
Mä en saa tehtyy mitää kotitöitä oon jo 15vuotta. Ahmin ruokaa (epäterveellistä) kaiket päivät tekis välil mieli oksentaa mut en haluu mitää bulimiaa. En jaksa enää syödä sen jälkeen kunnon ruokaa. Okei saan mä jotain kotitöitä tehtyä mutta nekin mä teen väärin. Välil vaikka en ahmis nii "kunnon" ruuan syömisestä tulee fyysisesti huono olo ja tekis oksentaa. En jaksa liikkuu mihinkää. En viihdy isoissa porukoissa ja muut kaverit viihtyy. Joten kun menen ulos nii meen vaa johonki mettää. Oon tehny monta vuotta läksyt koulun välitunneilla ennenku tunti alkaa ri oo vaa motii käyttää aikaa läksyihin. Kukaa ei huomaa ees jos oon hiprakassa tai kännissä. Mul on mun huoneessa vaaka jolla käyn noin 3 kertaa päivässä mit ei se lukema muutu mihinkää ja jos muuttuu alemmas nii näyttää et Mus olis vaa enemmä läskii. Vois lopettaa tän itsesäälissä virumisen.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös kuulun tähän paskasakkiin, allekirjoitan lähes jokaisen kommentin.
Voimia meille kaikille!
Samat sanat täälläki.
Pitäisi ymmärtää että me kaikki ollaan mitättömiä muurahaisia, käydään vain maapallolla eikä meidän elämällä ole merkitystä. Sitten lakkaisi murehtimasta että onko tarpeeksi hyvä ja arvokas ja osaisi vain olla ja elää mielenkiinnosta. :D Joskus tuntuu että tuon " Sinä olet arvokas ja sinun elämällä on tarkoitus" hokeminen vain masentaa jos ei olekaan kummempi menestys tarina.
Jumala on kyllä kovasti kiinnostunut jokaisesta.
Heitä helvettii tollane mato ukko..yök! Sun on parempi vetää yksi. Ukot on ihan vauvoja
mun kyrpa haisee kuselta ja eltaantuneelta spermulilta. olen taysi paske
Minä vasta paska olenkin. Miksi en vain kuole.
Täälläkin yksi paska tyyppi. Mietin kuukausi- jopa vuositolkulla mitä tyhmyyksiä olenkaan suustani päästänyt. Ja mietin kuinka moni vihaa / häpeää mua sen takia. Omat lapsetkin. En ilkeyksiä puhu , sellainen en ole . Enkä rumasti. Jotain vaan tyhmää päästän suustani ja häpeän sitä jälkeenpäin. Ja pitkään.
Niin vaikea saada onnistumisen tuntua mistään.
Minä olen myös ihan paska. Mulla on pienet Munat, ja olen ruma kuin perse. Mulla ei ole naista, ei työtä, ei kavereita, ei rahaa. Kaikki vihaavat ja nauraa mulle. Teen ensi viikolla itsemurhan
Ihan paska olet, jos on pienet munat
Alkakaa täyttä ajatusmaailmanne paremmilla ajatuksilla ainutlaatuiset.
Minä myös kuulun tähän paskasakkiin, allekirjoitan lähes jokaisen kommentin.
Voimia meille kaikille!