Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka laihdutat/tarkkeilet painoasi, mitä söit eilen? mitä olet tänään jo suuhusi laittanut?

Vierailija
09.01.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sokeroimattomalla keitolla. Tänään vastapainoksi olen jo syönyt vaikka mitä viinerin puolikkaasta lähtien. Hyvin menee...

Vierailija
2/10 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen

- maustamatonta jugurttia sokerittoman mehukeiton kanssa

- broilerkiusausta ja raejuustoa

- rahkaa ja ananasta

- pastaa tomaattikastikkeessa, salaattia ja sämpylä

- kaurakorppuja, omena ja appelsiini

tänään tähän mennessä

- maustamatonta jugurttia ja mehukeittoa

- napolinkeittoa (pakastealtaasta) ja kaurakorppuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaapatukan, tänään olen syöny 2 sämpylää. Aivan sama mitä syön, sen verran harvoin ehdin syömään. Kolme lasta pitää huolen että paino tippuu koko ajan!

Vierailija
4/10 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuroa, 1leipä+juusto, kanasalaattia ja 2hapankorppua.

tänään: puuroa ja nutrilett-patukka

Vierailija
5/10 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaksi ruisleipää, päällä Keijua ja kalkkunaleikettä, 5% aamupalajuusto puoliksi. Lounaalla sosekeittoa, kiusausta n. desi ja runsaasti raasteita. Toffeepulla, kahvia. Illalla eskimopuikko ja suklaasuukko (olin kaverilla kylässä), kaksi ruisleipää päällä Keijua ja tomaattia. Juon päivän mittaan vettä ja vihreää teetä aika paljon.

Tänään kaksi ruisleipää samoin päällisin kuin eilen. Lounaaksi raasteita reilu puoli lautasellista, n. desi riisiä ja lihakastiketta, tomaattikeittoa, vähän vispipuuroa. Tänään aion jättää pullat syömättä, eilen oli ensimmäinen herkkupäivä viikkoon.

Vierailija
6/10 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin aamulla sämpylän puolikas ja kahvi, päivällä vähän makaroonia+jauhelihakastiketta, kylässä kahvi. illalla vielä yksi sämpylä

Tänään aamulla kahvi+leipäpala, lounas jäi väliin, kohta päiväkahvi, kotiin mentyä jotain ruokaa envielä tiedä mitä, illalla varmaankin kahvi ja leipä iltapalaksi

Näillä pysyy paino kurissa+tietenkin liikuntaa

Vierailija
7/10 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen:

aamupalaksi suuri ruisleipäviipale, jossa juustoa, salaattia ja kurkkua.

Lounaaksi lautasellinen juureskeittoa.

Välipaloiksi hedelmiä

Illalla pienehkö pala itse tehtyä pizzaa

Tänään:

samanlainen leipä, kaksi mandariinia.

Pian aion syödä lounaan, jonkun keiton.

Vierailija
8/10 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

EILEN

Aamupala: 2 Vaasan ruispalaa, päällä kevytleviä ja keittokinkkua

Lounas: Iso annos salaattia (ananan-kurkku-tomaatti-paprika-raejuusto-omena)

Välipala: Puolikas lätty, päällä pikkusen hilloa

Päivällinen: Puolikas grillatusta broilerista

Iltapala: 2 appelsiinia, omena

Tänään

Aamupala: rieskaleipä margariinilla, 2 omenaa

Lounas: Lohikeittoa iso lautasellinen, 2 porkkanaa

Ja kohta välipalaksi kevyttä rahkaa..

Vierailija
9/10 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen söin punaherukkakiisseliä, neljän viljan sämpylöitä, kalapuikkoja ja perunamuusia. Tänään olen syönyt jauheliha-porkkanapataa salaatin kera sekä sämpylää. Olen jättänyt kaikki namit pois, muuten syön pienen annoksen tavallista ruokaa ja liikun enemmän. Näin uskon pääseväni tavoitteeseeni. En näe nälkää, ei ole mielitekoja, paino laskee kohtalaisen verkkaisesti, mutta varmasti. Kun tätä laiharia on jatkettava loppuelämä, en usko nopeisiin crash-dieetteihin.

Vierailija
10/10 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 leipää, kevytlevite, salaatinlehtiä, kalkkunaleikkeletta, kurkkua, tomaattia, munakokkelia 3 rkl, kahvi maidolla, lasi tuoremehua (hotelliaamiaisella)

lounaaksi Hesen katkarapusalaatti, puoli pussia Kevyttä Talon Kastiketta, light-cola

Kahvi maidolla ja konjakki

Illalla nuudeli-kana-kasviswokkia reilu lautasellinen, lasi kuivaa valkoviiniä, hunajamelonia muutama siivu

Mielestäni pärjäsin hyvin, ajatellen että olin kongressimatkalla työkavereiden kanssa.

Energiaa tuli suunnilleen 1400 kcal ja tällä kalorimäärällä on paino laskenut nyt 2 kg kolmessa viikossa... hidasta on, mutta pysyvää toivoakseni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi