Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välitän energiaa -onko paikalla halukkaita vastaanottajia?

Vierailija
09.01.2008 |

Usein saan energiaa välittäessäni tuntemuksia vastaanottajasta. Vähän mitä milloinkin. Kipukohtia, henkisiä tai fyysisiä jne. Jos tälläsiä kerron vastaanottajalle, toivoisin palautteen jotta tietäisin olinko oikeassa vai kuulostelinko omiani.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että pystyisit siksi aikaa rauhoittumaan ja rentoutumaan. :)

ap

Vierailija
2/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan väsy ja pikkusen kipee ja lemmenkipeekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut todella huonotuulinen ja kiukkuinen, pinna palaa jatkuvasti. Pystytkö auttamaan? Mieleni on ollut todella synkkä vaikka elämässä on kaikki tällä hetkellä hyvin, ei olisi mitään syytä synkistellä.

Vierailija
4/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuun sain helposti " yhteyden" . Energiat kulkivat todella voimakkaasti. Oletko tekemisissä näiden asioiden kanssa myös, Reikin jne?

Alussa tuntui ahdistusta hengittäessä. Onko sinulla ollut jotain ongelmaa tässä, ihan fyysistä? Astmaa tai jotain muuta tulehdusta keuhkojen alueilla. Sinne lähti hoitoa. Seuraavaksi vasen pohje kuumeni, ja se on itseasiassa sitä yhä edelleen. Ilmeisesti verenkierron kanssa jotain ongelmaa tässä jalassa ollut, se vilkastui nyt sitten kunnolla :) Oikean puoleinen munasarja tai -johdin, onko sinulla jotain naistenvaivaa? Siellä ihan pieni, helpolla ohimenenvä ongelmakohta, ei mitään suurta hätää siis. Luulen että energiahoito tepsi siihen jo, kun meni niin nopeaan tuo tuntemus ohitse. Lopuksi vielä keskityttiin uudelleen tähän ahdistuksentunteeseen rintakehäsi alueella. Tällä kertaa kyseessä oli vain psyykkinen ahdistuksen tunne, se tuntui voimakkaana. Sitä helpoteltiin energioin.

Toivon sinun saaneen apua tästä kaikesta.

Kiitos, kiitos, kiitos :))

Vierailija
5/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mieheni sitä tarvitsisi oikein vain paljon. tai ainakin mielenrauhaa, jos ei energiaa. työ on kuulemma liian tylsää ja asumme liian kaukana töistä.

Vierailija
6/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sitä vaille oon. terveydellinen ongelmakin vaivaa johon ei syytä löytynyt mistään kokeista. saiskohan tästä apua?

Vierailija
7/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää...

Vierailija
8/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tekemisissä näiden asioiden kanssa, mutta voiko sitä olla ilman niin, ettei itse tiedä?

Flunssaa/yskää on ollut, mutta uskoisin enempi, että tuntemuksesti tarkoittaa tuota ahdistuneisuutta, jota tunsit. Tuntuu, että se on nyt niin voimakasta itsellä.

Verenkierron kanssa todellakin on ongelmia ollut jo useamman vuoden =)) Samoin, kuin noita ns. naistenvaivoja, joita on myös hoideltu.

Kiitos sinulle, olotila helpotti jotenkin kummasti.... =))

Vierailija:

Sinuun sain helposti " yhteyden" . Energiat kulkivat todella voimakkaasti. Oletko tekemisissä näiden asioiden kanssa myös, Reikin jne?

Alussa tuntui ahdistusta hengittäessä. Onko sinulla ollut jotain ongelmaa tässä, ihan fyysistä? Astmaa tai jotain muuta tulehdusta keuhkojen alueilla. Sinne lähti hoitoa. Seuraavaksi vasen pohje kuumeni, ja se on itseasiassa sitä yhä edelleen. Ilmeisesti verenkierron kanssa jotain ongelmaa tässä jalassa ollut, se vilkastui nyt sitten kunnolla :) Oikean puoleinen munasarja tai -johdin, onko sinulla jotain naistenvaivaa? Siellä ihan pieni, helpolla ohimenenvä ongelmakohta, ei mitään suurta hätää siis. Luulen että energiahoito tepsi siihen jo, kun meni niin nopeaan tuo tuntemus ohitse. Lopuksi vielä keskityttiin uudelleen tähän ahdistuksentunteeseen rintakehäsi alueella. Tällä kertaa kyseessä oli vain psyykkinen ahdistuksen tunne, se tuntui voimakkaana. Sitä helpoteltiin energioin.

Toivon sinun saaneen apua tästä kaikesta.

Kiitos, kiitos, kiitos :))

Vierailija
9/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tänään supistuksia (5-20 min välein) vaikka raskaus on vasta puolivälissä. Toisaalta voi olla kyse umpilisäkkeen tulehduksestakin, mutta kävin aamulla lääkärissä, eivätkä arvot olleet nousseet. Ylimääräinen energia olisi muutenkin tarpeen, sillä voihan tämä kamala vatsakipu johtua myös pelkästä stressistä...

Kiitos jo etukäteen, jos ehdit auttamaan!

Vierailija
10/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmostahan elämä on. On aivan normaalia että välillä tuntuu synkältä. JAksaa taas iloita niista iloisista päivistä. Se on normaalia että välillä mieli on " mustana" . Elämää!

Vierailija
11/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin: -S-

Vierailija
12/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen ihan väsy ja pikkusen kipee ja lemmenkipeekin.

Ystävä ihana, ne surun ja tuskan kyyneleet sieltä sydämestä pitäisi nyt vapauttaa. Sait nyt alkusysäyksen, anna niiden virrata ulos ja huomaat että ne poistuvat eivätkä palaa takaisin..

Sain myös kuvaa ikäänkuin sinulla olisi taipumusta päänsärkyilyyn, tämä johtuu stressistä ja siitä kun huomaamatta puert hampaitasi yhteen. Tuntuu ohimoissa ja otsalla tuo särky sitten. Siihen helpotusta läheteltiin, tuohon stressiin myös.

Lemmenkipeyteen nousi mieleeni koko ajan syksy ja kaunis sormus, joten ei sinulla taida hätiä olla asian suhteen ;)

Toivottavasti sait apua kauttani.

Kiitos, kiitos, kiitos :)

Vierailija
13/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartiasi ovat varmastikin työstäsi johtuen kovin kireät, etenkin vasen puoli tuntui olevan kipeämpi. Sinne hoitoa ja lämpöä, saatoit jopa itsekin tuntea tuon kuumotuksen, niin voimalla se tuntui lähtevän. Sitten selkäsi, hieman ristiselän yläpuolella, molemmin puolin selkärankaa kipupisteet. Niitä hoideltiin aika kauan.

Ruokavalioon pyydettiin sinua kiinnittämään huomiotasi erityisesti.

Toivottavasti sait apua ja energiaa :)

KKK :)

Vierailija
14/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärky usein minua vaivaa, varmaan seurausta hartiajumituksista.

Ja ruokavalioon TOSIAAN pitäisi kiinnittää minun huomiota.

Kiitos!

Vierailija
15/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva synnytys (parin viikon sisällä) jännittää enkä saa muutenkaan enää öitäkään nukuttua. Olen vaan väsynyt koko ajan, esikoinenkin taitaa aistia että äippää jännittää ja kiukkuaa koko ajan :( Energiaa todellakin tarvittaisiin että jaksaisin tämän prosessin läpi.

-tuplamami-

Vierailija
16/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla tuntuu valtaisa paino harteillasi. Ihan kuin suuri lyijytaakka painaisi jo ryhtiäsikin kumaraan. Koko energiatyöskentely keskittyi nyt tämän taakkasi helpottamiseen, surusi hoivaamiseen. Oletko kenties kuullut huonoja asioita, ja ottanut nämä vielä kantaaksesi? Kerrottiin että tähän kuulemaasi asiaan on tulossa muutos, kaikki menee hyvin. Näin myös enkelin ihan alussa, tiedoksesi haluttiin välittää että et ole yksin vaan olet suojeluksessa.

Voimia, ystäväni!

KKK

Vierailija
17/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

loput saavat sitten yhteislähetyksenä osansa. Toimii ihan yhtä hyvin :)

ap

Vierailija
18/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itse aiheuttama " sairaus" . Valehtelu josta on tullut paha kierre ja josta haluan päästä eroon. Olen vasta tullut uskoon mutta olen vielä kaapissa sen asian suhteen.

Kiitos sinulle!

Vierailija
19/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä etenkin vasen puolesi kehoasi oli energiatyöskentelyn kohteena. Varsinkin kasvoista vasenpuoli, mutta erityisesti vasen käsivartesi. Olisiko sinulla näissä sitten jotain kipua tai muuta.. Rauhoittumista ja rentoutusta sinulle läheteltiin myös.

Näin nopeasti ohivilahtavia kuvia.. Onko lapsiasiat perheessäsi ajankohtaisia?

KKK

Vierailija
20/24 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa en tuntenut mitään kipupisteitä tms sinussa, aistin vain energiasi. Ne ovat pehmeät, voimakkaat, lempeät. Sain kuvaa että olet tasapainossa elämässäsi nyt, hymyilet paljon ja tiedätkin tämän jo. Ihan kuin et edes odottaisi samantyyppistä viestiä kuin muut ovat saaneet ;)

Kaikkea hyvää sinulle!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi