Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä miehenne poistaa/poistatte mieheltänne ylimääräiset peppukarvat?

Vierailija
26.09.2005 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä nyt on tapana pyyhkiä pylly ulostamisen jälkeen, ajaa parta, pestä hampaat, huolehtia karvoituksesta yms mikä erottaa meidät luolamiehistä ja Korkeasaaren paviaaneista.

Vierailija
2/23 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta yleensä nyt on tapana pyyhkiä pylly ulostamisen jälkeen, ajaa parta, pestä hampaat, huolehtia karvoituksesta yms mikä erottaa meidät luolamiehistä ja Korkeasaaren paviaaneista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua edelleenkään, miksi niitä pitäisi jotenkin poistaa. Mun mies ainakin nauroi tälle jutulle. Poistaako jonkun mies niitä oikeesti?

Vierailija
4/23 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään!

Vierailija
5/23 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää touhua!

Vierailija
6/23 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakkohan takapuolesta on poistaa karvoja, miten sitä muuten pystyy hoitamaan hygieniaa? Vai peseekö teidän miehet pyllynsä aina kakan jälkeen?

Meillä mies kyllä hoitaa ihan itse karvan poistonsa enkä kyllä suostuisikaan niitä nyppimään. Jotain ainetta laittaa ja sitten repäsee.

Vierailija
7/23 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käymällä suihkussa kerran päivässä.

Vierailija
8/23 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy vaikka aamulla tarpeillaan ja vasta illalla suihkussa, niin tosi kivasti ne pöpöt muhii siellä pöheikössä........ JOO eipä ole ihme, että sitten on päiväkodeissa kihomatoja ja täitä ja muita, kun suomalaisten siisteystaso on mitä on :(

Vierailija
9/23 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta terveydenhoitaja suositteli karvojen vähentämistä ja sen jälkeen ei ole ollut kertaakaan!

Vierailija
10/23 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni pyllistää pesun jälkeen ja minä levitän vahan ja repäisen. Nopeaa muttei kivutonta. Se Sugaring vaha toimii todella hyvin. Suosittelen.

Vierailija
11/23 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa edes ite karvattoman pyllyn ;)

Vierailija
12/23 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun murulta ei kyl kans poiteta karvab karvaa, just tuollasena hyvä!

Ootte outoja av mammat =))))))

Vierailija
13/23 |
26.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä meillä on muutakin mietittävää kuin " asteikolla neljästä kymmeneen, kuinka karvainen on perseesi?" .........

Vierailija
14/23 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te puhutte aikuisen miehen ruumiinosistä täällä lapsekkaaseen tyyliin, esim. peppu ja peppusilmä (ARGH!) ja hoidatte mitä ilmeisemmin sitä miestänne kuin hän olisi lapsenne eikä tasavertainen kumppani.

Vierailija
15/23 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ajattelin 30-vuotiaslahjaksi pyytää miehen vanhemmat ja sisarukset kimppaan ja hankitaan hänelle lahjakortti valoimpulssihoitoon!

Vierailija
16/23 |
27.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku hullu(?) kyseli joka päivä että saako peppuun laittaa kakspuoleista teippiä jos rumasti repsottaa. Tai jotenki noin se meni. Muistaaks kukaan muu?

Vierailija
17/23 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollenkaan. joskus joitakin ehkä lyhennetään mutta ei nypitä ei vahata ei teippailla. älytöntä.

Vierailija
18/23 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikuna.

Vierailija
19/23 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti sitä raavituttaa kakanjäämät.

Vierailija
20/23 |
30.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku poistaa karvat ja joku ei... mutta silti on paaaljon siistimpää ja hygienisempää kun on siisti pylly ja muutkin paikat, niin naisella kuin miehelläki. Mitä helkutin outoa siinä on jos jotkut poistaa karvat miehensä persiistä. Kyllä sitä on kummempaakin kuultu/nähty. Mulla mies poistaa karvat minunkin persiistä. Ite en kyllä kovin usein ilkeä miehen pyllyreiälle mennä, mutta hän hoitaa sen itse alapääkarvansa omin konstein ja omasta aloitteestaan. Yleensä ihan ajelee koneella tai vahaa. Ja kainalot kans pitää karvattomana tai ainakin karvat lyhyinä. Ei tuu ees niin paljon hajuhaittoja. Ja mies on ihan tavallinen duunari ja suht juntti, eikä mikään napsu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi