Millä miehenne poistaa/poistatte mieheltänne ylimääräiset peppukarvat?
Kommentit (23)
Vierailija:
Mutta yleensä nyt on tapana pyyhkiä pylly ulostamisen jälkeen, ajaa parta, pestä hampaat, huolehtia karvoituksesta yms mikä erottaa meidät luolamiehistä ja Korkeasaaren paviaaneista.
En tajua edelleenkään, miksi niitä pitäisi jotenkin poistaa. Mun mies ainakin nauroi tälle jutulle. Poistaako jonkun mies niitä oikeesti?
mutta pakkohan takapuolesta on poistaa karvoja, miten sitä muuten pystyy hoitamaan hygieniaa? Vai peseekö teidän miehet pyllynsä aina kakan jälkeen?
Meillä mies kyllä hoitaa ihan itse karvan poistonsa enkä kyllä suostuisikaan niitä nyppimään. Jotain ainetta laittaa ja sitten repäsee.
ja käymällä suihkussa kerran päivässä.
Jos käy vaikka aamulla tarpeillaan ja vasta illalla suihkussa, niin tosi kivasti ne pöpöt muhii siellä pöheikössä........ JOO eipä ole ihme, että sitten on päiväkodeissa kihomatoja ja täitä ja muita, kun suomalaisten siisteystaso on mitä on :(
mutta terveydenhoitaja suositteli karvojen vähentämistä ja sen jälkeen ei ole ollut kertaakaan!
mieheni pyllistää pesun jälkeen ja minä levitän vahan ja repäisen. Nopeaa muttei kivutonta. Se Sugaring vaha toimii todella hyvin. Suosittelen.
Saisinpa edes ite karvattoman pyllyn ;)
Mun murulta ei kyl kans poiteta karvab karvaa, just tuollasena hyvä!
Ootte outoja av mammat =))))))
ehkä meillä on muutakin mietittävää kuin " asteikolla neljästä kymmeneen, kuinka karvainen on perseesi?" .........
Te puhutte aikuisen miehen ruumiinosistä täällä lapsekkaaseen tyyliin, esim. peppu ja peppusilmä (ARGH!) ja hoidatte mitä ilmeisemmin sitä miestänne kuin hän olisi lapsenne eikä tasavertainen kumppani.
Nyt ajattelin 30-vuotiaslahjaksi pyytää miehen vanhemmat ja sisarukset kimppaan ja hankitaan hänelle lahjakortti valoimpulssihoitoon!
joku hullu(?) kyseli joka päivä että saako peppuun laittaa kakspuoleista teippiä jos rumasti repsottaa. Tai jotenki noin se meni. Muistaaks kukaan muu?
ollenkaan. joskus joitakin ehkä lyhennetään mutta ei nypitä ei vahata ei teippailla. älytöntä.
Mutta silti sitä raavituttaa kakanjäämät.
Joku poistaa karvat ja joku ei... mutta silti on paaaljon siistimpää ja hygienisempää kun on siisti pylly ja muutkin paikat, niin naisella kuin miehelläki. Mitä helkutin outoa siinä on jos jotkut poistaa karvat miehensä persiistä. Kyllä sitä on kummempaakin kuultu/nähty. Mulla mies poistaa karvat minunkin persiistä. Ite en kyllä kovin usein ilkeä miehen pyllyreiälle mennä, mutta hän hoitaa sen itse alapääkarvansa omin konstein ja omasta aloitteestaan. Yleensä ihan ajelee koneella tai vahaa. Ja kainalot kans pitää karvattomana tai ainakin karvat lyhyinä. Ei tuu ees niin paljon hajuhaittoja. Ja mies on ihan tavallinen duunari ja suht juntti, eikä mikään napsu.
Mutta yleensä nyt on tapana pyyhkiä pylly ulostamisen jälkeen, ajaa parta, pestä hampaat, huolehtia karvoituksesta yms mikä erottaa meidät luolamiehistä ja Korkeasaaren paviaaneista.