Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hullulta tuntuu et taalla on hyva tuloisia saasteliaita akateemisia ihmisia, ja kuitenkin varastelevat loytamistaan lompakoista rahat yms... ov

Vierailija
09.01.2008 |

EIHÄN KUKAAN OIKEASTI AKATEEMINEN JOSSAIN HELKUTIN AIHE VAPAALLA ILTOJA VIETTELE!! TURHAAN EDES KEHTAATTE KUSETTAA!!! Lähiömammoja ja työttömiä masentuneita kotiäitejä kaikki!!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te musta haluatte?

Vierailija
2/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivisin ja joskus iltaisinkin. Mutta löytämäni lompakot vien kyllä aina poliisille tai kaupan infotiskille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettele täällä aikojaan!!

Vierailija
4/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona kipeän lapsen kanssa. Joskus lueskelen ja kirjoittelen täällä iltaisinkin, hui!

Se täytyy sanoa, etten koskaan varastaisi. Olen kerran löytänyt kadulta 50e setelin, tämä oli juuri joulun alla. Koska pelkän setelin omistajan löytäminen olisi mahdoton tehtävä niin pudotin rahan pelastusarmeijan joulupataan - ei olisi tullut mieleenkään pitää rahaa itse.

Vierailija
5/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...viettää just täällä aikaa sen takia, kun tätä palstaa lukee, niin huomaa, kuinka tervejärkinen sitä onkaan... ja täytyyhän sitä jossain tutustua muuhunkin elämään kuin akateemiseen ;)

t. akateeminen ja erittäin tervejärkinen

Vierailija
6/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei ole provoja??? Huoh sun kanssasi!

Vierailija
7/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn täällä lukemassa niitä tervejärkisiä viestejä ja hullujen horotukset normaalisti jätän omaan arvoonsa :). Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...

Vierailija
8/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tiedän tapauksen jossa poliisikin varasti.

Vierailija
9/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haemme saman, todellisuudessa kiinnipitävän kokemuksen Aihe vapaalta.

Vierailija
10/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten akateemisten viettävän aikaa. Kun siis netissä puhutaan? Onko akateemisille jossain ikiomat keskustelupalstat? Miksei kukaan mulle ole kertonut? Oliko se joku niistä luennoista, jonka missasin ekana syksynä?

Vierailija
11/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen rehellisyys ei ole yhteydessä koulutustasoon! Itse sanon kyllä kassallakin jos pyytää liian vähän rahaa.

Vierailija
12/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin jo pitkään ollut melko vaivautunut tämän palstan suoraan sanottuna surkeasta tasosta.

Vierailija
13/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten yliopistoon en menisi maksustakaan!!! Hyvä on palkka ja Kivaa on työ!! Mut en voisi kuvitellakkaan omien akateemisten ystävien istuvan jossain junttipaska AV; lla

Vierailija
14/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä - olen silloin perheeni kanssa. Sen sijaan näin työaikana, kulutan täällä paljonkin aikaa:)

Vierailija
15/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin vähän tuli vastauksia, ja niissäkin oli lähinnä av pinnalla... Mihin tämä maailma onkaan menossa? ;o)

Vierailija
16/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMK & yh, mutta hyväpalkkainen duuni... Esiintynyt myös tohtorina, viettelijättärenä, hulluna, naapurien kyttääjänä, tuomarina jne.

Vierailija
17/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit vois liittää nimen perään muiden tutkintolyhenteiden joukkoon akat. AV

KTT, FM, akat. AV

Vierailija
18/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksytäänko silti akat - AV:lle?

Vierailija
19/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan kaverikutsuilla availe keskusteluja aihe vapaa-istunnoistani, ja silti täällä aina välillä nollaan akateemista pääkoppaani.

Ja minun akateemisista ystävistäni muuten suurin osa tekee nimenomaan jotain " epäakateemiseksi" ehkä laskettavaa vapaa-ajallaan. Yksi TOHTORI lukee seiskaa ja hymyä (ei kehtaa tilata kotiin, joten ostaa aina irtonumerot), toinen TOHTORI katsoo Laguna Beachia MTV:ltä. Yksi dippainsinööri katselee aina sunnuntaisin pikku kankkusessa " Hei me lennetään" -tyyppisia roskaparodioita. Ja minä, tavallinen FM, surffailen täällä av:lla.

Mitä sinä oikeasti ap kuvittelet - jos nyt tosissasi olet? Että kaikki akateemiset luuhaavat jossain nuhruisissa samettihousuissa ja työpäivän päätteeksi rentoutuvat lukemalla Bukowskin runoutta ja Sillanpään Rippiä tai vaihtoehtoisesto keskustelevat kehitysmaatutkimuksen nykytilasta punaviinilasin ääressä?

Ei tämän maailman viihde ja roska ole vain duunareille suunnattu! Ja viihdettä ja roskaa voi kuluttaa niin moneen eri henkiseen tarpeeseen...

Vierailija
20/32 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyvät akanoista, tekstistä kun erottaa AMK -juntit ja amikset, vaikka ne värkkäisivät millaisen cv:n viestinsä loppuun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme