Hullulta tuntuu et taalla on hyva tuloisia saasteliaita akateemisia ihmisia, ja kuitenkin varastelevat loytamistaan lompakoista rahat yms... ov
EIHÄN KUKAAN OIKEASTI AKATEEMINEN JOSSAIN HELKUTIN AIHE VAPAALLA ILTOJA VIETTELE!! TURHAAN EDES KEHTAATTE KUSETTAA!!! Lähiömammoja ja työttömiä masentuneita kotiäitejä kaikki!!
Kommentit (32)
Tällä kans yksi akateeminen, joka silloin tällöin lasten päiväuniaikaan ja joskus iltaisinkin piipahtaa ihmettelemässä tämän palstan tasoa. Halvat on huvit :-)
ps. varastelu ei kuulu tapoihin
Menee varmaan viikonlopputöiksi.. mitä vitsiä minä täällä teen...nisti on nisti.
kaikkien tuttaviensa kaikki tekemiset. En minä ainakaan ole kertonut kuin muutamalle täällä olevani silloin tällöin. Kuten en myöskään, että kulutan aikaani myös Kauppalehden keskustelupalstalla. Ei sellainen vain tule yleensä puheeksi.
Tämä ihme ajatus " ei minun tuttavapiirissäni kukaan" tulee esiin asiassa kuin asiassa. Ihan kuin ihmiset kertoisivat kaikki tekemisensä ja ajatuksensa kaikille.
Jos ihmiset tiedostavat, että jotain asiaa kummeksuttaisiin, eivät he yleensä välttämättä mainitse siitä sellaisessa seurassa. Tai sellaisessa, jossa asiaa ei yleensäkään sivuta ollenkaan. Joten jos pidät jotain asiaa outona saati paheksut, ei tarvitse ihmetellä, jos et " tunne" ketään " sellaista" . " Sellaiset" (mikä asia se milloinkin onkin) eivät tule asiasta sinulle kertomaan tai se jää vain mainitsematta. On helppo jäädä tietämättömäksi ilmiöistä, joista ei pidä. Ihmiset luulevat tämän vuoksi toisten olevan usein hyvinkin erilaisia kuin todellisuudessa. Mitä tuomitsevampi ihminen, sitä vääristyneemmän kuvan helposti saa.
Sama väite " ei minun tutuistani kukaan" tuli ilmi rahakeskustelussa, kun joku väitti, ettei tunne ketään, jolla olisi jatkuvasti säästöjä. Minunkin tuttavapiiristäni moni voisi väittää noin. Minä kun en pidä kohtaliaana mainita porukassa, jossa on rahat jatkuvasti vähissä, että itselläni on kymppitonnin vararahasto koko ajan. Joten he luulevat, että minullakaan ei ole säästöjä, koska en niistä puhu.
Huvittavimpia tällaiset väitteet ovat, kun ne tulevat esiin jossain arkaluotoisessa asiassa, kuten seksissä. Ihan kuin ihmiset todellisuudessa tietäisivät mitä heidän tuttavansa tekevät ja ajattelevat. Aikas harva niistä rehellisesti avautuu.
TÄYTYY ETSIÄ VIISAAMPIEN IHMISTEN KESKUSTELUPALSTA!!
Tervetuloa vaan todellisuuteen. AV avartaa maailmankuvaa. Ei akateemiset ole mitään huippufiksuja yli-ihmisiä:D
t. 36, akateeminen
Niinhän aloituksessakin kirjoitit ettei kukaan akateeminen täällä iltoja vietä, kyllä viettää mutta nyt ei!
Vieraille ei kerrota paljon mitään, läheisille vähän enemmän ja edes puolisolle ei kaikkea. Kaikilla meillä on salaisia " paheita." Siksi huvittavat juuri nämä, " ei minun tutuistani kukaan" -jutut ja osittain provojen huutelukin. Se, että jostain ei keskustella julkisesti työkavereiden tai ystävien kanssa, ei tarkoita, etteikö sitä tapahtuisi.
Esimerkkinä omia juttujani joista kukaan, ei edes mies tai paras ystävä tiedä:
-luen brittiläisiä roskajuorulehtiä
-kaivan nenääni ja syön " löydökset"
-kiihotun BDSM-tarinoista (en halua kokeilla luonnossa)
-kirjoitan fanfictionia
-saatan joskus ahmia kokonaisen suklaalevyn tai puoli kiloa karkkia kerralla
Vierailija:
Esimerkkinä omia juttujani joista kukaan, ei edes mies tai paras ystävä tiedä:
-kirjoitan fanfictionia
-saatan joskus ahmia kokonaisen suklaalevyn tai puoli kiloa karkkia kerralla
Ootko sä mä? :o
(no, tuota fanfictionia en harrasta, mutta jos harrastaisin, se olisi noista se, josta voisin avautuakin)
Vierailija:
Vierailija:Esimerkkinä omia juttujani joista kukaan, ei edes mies tai paras ystävä tiedä:
-kirjoitan fanfictionia
-saatan joskus ahmia kokonaisen suklaalevyn tai puoli kiloa karkkia kerrallaOotko sä mä? :o
(no, tuota fanfictionia en harrasta, mutta jos harrastaisin, se olisi noista se, josta voisin avautuakin)
Tai no mä joudun jättään listasta sekä roskajuorulehdet että fanfictionin.
Olitteko tekin akateemisia? Liittyyköhän tää jotenkin siihen? Voidaanko tästä tehdä jo johtopäätöksiä akateemisten salaisista paheista?
t. 36
löytääkin. Kuten päiväkodin portin läheltä tms.
Vierailija:
Tai no mä joudun jättään listasta sekä roskajuorulehdet että fanfictionin.
Olitteko tekin akateemisia? Liittyyköhän tää jotenkin siihen? Voidaanko tästä tehdä jo johtopäätöksiä akateemisten salaisista paheista?
t. 36
Istuu hyvin teekkarihuumoriin tämä meno täällä ;)