Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

__Näkijä__

09.01.2008 |

Olen hetken aikaa linjoilla, mutta en pysty kaikille silti vastaamaan, jos en saa kaikkiin yhteyttä.

Joten te jotka jäätte ilman vastausta, pahoittelen!

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviääkö taloudellinen tilanne ja asuntoasiat? Saanko vielä lapsia?

-MSK-

Vierailija
42/61 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tintti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään ollut yksin (ilman kumppania) ja elämä näin alkaa tuntumaan raskaalta tarpoimiselta. Näetkö minulle rakkautta ja parisuhdetta, ja jos näet, joudunko vielä odottelemaan pitkään?

Kiitos

Vierailija
44/61 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
45/61 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet mieheni sairaudesta? Ovatko pilvet yhtään väistyneet? Rauhoittuuko asiat lastemme päivähoidossa? Kiitos jos näet.

Vierailija
46/61 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.

Näen sinun aloittavan opinnot. Innostut hankkimaan itsellesi uuden ammatin. Ala jolle menet on jo pitkään haaveissasi ollut ammatti.

4.

Yksin et tule elämääsi viettämään. Löydät itsellesi miehen jonka kanssa vietät lopun elämää.

8.

Vastasinkin sinulle jo omaan ketjuusi.

27.

Ongelmien kautta näkee kuinka luja suhde on todellisuudessa. Jos selviätte tästä kriisistä, olette yhdessä pitkään ja selviätte muistakin mahdollisista vastoinkäymisistä. Tässä punnitaan teidän rakkautta ja todellisia tunteita kuinka valmiita olette oikeasti sitoutumaan toisiinne.

38.

Mistä päättelet että leikittelen täällä ihmisten tunteilla??

Ei kaikkiin voi saada yhteyttä. En minä ainakaan! Enkä varsinkaan pakottamalla.

Tämä on minullekin täyttä totta!!

41.

Tulet joka ikisen ketjuuni kertomaan tuon saman lauseen!! Aika kulunut juttu jo!! Varsinkaan, kun en ole koskaan sinulle tuota edes ennustanut. =D

Vierailija
47/61 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko minulle vielä lapsia?

Lenne

Vierailija
48/61 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkat näin pitkälle...

Mitä näet minulle? Helpottaako töissä lähiaikoina, pysyykö toimenkuva entisellään? Entäs ihmissuhteet?

Vaaleahko nainen, 30 v.

Vierailija
49/61 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös asuntoasiat pohdituttaa..

Kiitos paljon!

Vierailija
50/61 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko yhteyttä? Paljonko pitää kertoa?

Meillä on parisuhteessa ongelmia.. Entiedä enää mitä mieheni minusta ajattelee, tai lapsista.. koko perheestä. Olen eroakin harkinnut. Mies ei puhu eikä pukahda. Kaikki pitäisi vaan lakaista maton alle ja teeskennellä että kaikki on hyvin.

Tuntuu että suhteessa on vain salailua, teeskentelyä.. isoja valheita. Mitä näet?

Eroko?

Onko meidän liitto tässä?

Mitä näen minulle/meille?

Vierailija
51/61 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko koskaan toista lasta?

Ehdinkö vaihtaa työpaikkaa ennen sitä?

Pääsemmekö kamalista naapureistamme (mielenterveysongelmainen eläkeläispariskunta) jollain tapaa eroon vai kyllästymmekö ja joudumme itse myymään kotimme ja etsimään uuden?

Mitä näet?

Kiitos hurjan paljon!

Vierailija
52/61 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v. vaalea nainen

Vierailija
53/61 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko vielä joskus vauvan?Tuleko kumpaa merkkiä, jos vauva tulee?Meillä on kolme lasta ja löytyy molempaa sorttia.

kiitollinen vastauksesta

Vierailija
54/61 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä lapset ja oma asunto ?

Kiitos!

Vierailija
55/61 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Näkijä!

Voitko kertoa, jos näet jotain tulevaisuudestani? Olen tumma 39v 2lapsen äiti. Varsinkin työasiat mietityttävät, saanko haaveilemani työn valmisteilla olevasta " talosta" ? Kuoleeko rakas sukulaiseni pian, on huonona. Entä onko lemmikkini pitkäikäinen, sairastui vasta vakavaan tautiin?

Kiitos paljon etukäteen, jos voisit auttaa...

Vierailija
56/61 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sain kuulla ikäviä uutisia;mitenkähän tässä käy. lisäksi mietin lapsen vointia..

Vierailija
57/61 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea 37v, 3 lapsen äiti. Viime vuosi oli raskas aviokriiseineen kaikkineen. Näetkö tähän tulevaan vuoteemme...mitä se mahd. tuo tullessaan?

Vierailija
58/61 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sen mukaan, mikä fiilis nyt sattuu olemaan? (vai lähinnä sillä perusteella, että mitä enemmän joku on tilanteestaan kirjoittanut, sitä helpompaa on " nähdä" ?)

Jotkut ihmiset ottavat nämä tällaiset asiat todesta ja vastaamatta jättäminen vain ahdistaa heitä entistä enemmän, jos ovat oikeasti tukalassa elämäntilanteessa.

Vierailija
59/61 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaas taas!

t. yksi vastausta odottava...

Vierailija
60/61 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtamassa alaa,joten haluaisin kouluttautua uudelleen. Onkohan minulla mitään mahdollisuutta päästä kouluun sisälle?

Meillä on kolme lasta ja kovasti toivoisin vielä joskus saavamme lisää. Näetkö meille vielä lapsia enemmän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme