__Näkijä__
Olen hetken aikaa linjoilla, mutta en pysty kaikille silti vastaamaan, jos en saa kaikkiin yhteyttä.
Joten te jotka jäätte ilman vastausta, pahoittelen!
Kommentit (61)
Onko tuleva lapseni terve? Onko minulla tulevaisuudessa töitä terveyteni tähden? Onhan pojillani kaikki hyvin?
Kiitos jos pystyt vastaamaan!
T. Nea-Mina
syntyykö tästä elävä vauva? Jos niin kumpi?
Tämän kevään aikana kenties? Toivomme ainakin niin! KIITOS!
16.
En näe tämän miehen ainakaan heti lämpenevän lapsestaan hänen synnyttyä. Kovin pitkälle en tulevaisuuteen kohdallasi näe (tämä ei kuitenkaan tarkoita mitään pahaa kohdallasi. En vain näe kaikilla pitkään tulevaisuuteen!), joptta voisin kertoa tuleeko koskaan olemaan hänen elämässään.
Esikoisen isää en näe kuvioissa tällä hetkellä. Ehkä lapsi itse ottaa häneen jossain vaiheessa yhteyttä?
20.
Näen vaikeita aikoja edessä, joista selviätte voittajina.
Voimia teille!! Lähetä voima energiaa sinulle, jotta jaksat paremmin, sekä lapsellenne.
21.
Kuulostat elämääsi pettyneeltä, joka on aina se joka jää paitsi siitä mitä muut saavat.
Jätä negatiivinen asenne ja saat elämältäsi enemmän kuin osaat edes kuvitella!!
Näkijän työ ei tapahdu sormia näpäyttämällä. Yhteys ei tule kaikkiin hetkessä.
[color=red]En pysty myöskään koko ajan täällä päivystämään lastani hoitaessani. Joten kärsivällisyyttä pyydän!
Jos saan teihin yhteyttä myöhemmin niin vastaan kyllä.[/color]
ASIAT TOSI SOLMUSSA RAKKAAN KANSSA. PÄÄSTÄÄNKÖ NÄISTÄ ONGELMISTA? PYSYMMEKÖ PARINA? VAI OONKO VAAN HÖHLÄ KUN YRITÄN NIIN PALJON?
KIITOS SINULLE KUN HALUAT ATTAA MUITA
Entä sellainen ns. kaukosuhde-kaverini, jota on vaikea selittää. Puhumme päivittäin puhelimessa pitkään, ja hän seurustelee. Onko hän kuitenkin se elämäni mies, koska alusta lähtien on tuntunut sielunkumppanilta, vaikka olemme vain kavereita?
Kiitos vastauksesta etukäteen, tämä on todella tärkeää minulle. Toivottavasti saat yhteyden
Olen sairaanhoitaja, parhaillaan äitiyslomalla. Asun itä-suomessa perheeni kanssa omakotitalossa, ja harrastan ratsastusta ja koirien agilityä. Pelkään hämähäkkejä kuollakseni.
Pystyisitkö näkemään jotain minulle?
tämä olisi minulle tärkeä tieto niin voisin jatkaa elämääni eteenpäin ja unohtaa miehen lopullisesti.
Kiitos!
hei, vastaatko vielä meille lopuille..?
Miten kouluni kanssa käy, entä mieheni ja minun suhde, anoppi?
44
ja kuinka kauan jaksan kuunnella ärsyttävää miestäni, siis milloin jätän hänet?
Ihan päin metsikköö.
Maksan mielummin mun luottonäkijälle kun sulta mitään kysyn.
Se ainaski tietää.
ei ainakaan mulle tiennyt mitään. . lenkkeilen syksyllä. . .
se oikea näkijä, vastaustyylistä tunnistin, rahavoittoa odotellaan. =)
että miltä tulevaisuus näyttää? Saadaanko kolmas lapsi, sujuuko avioliittoni?
Petramamma
kolmatta kuumeillaan... kuinkahan käy..? ja pitääkö pitkään odottaa?
kiitos! : )
Ei se aio kenellekään vastata!