Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako yksinhuoltajaäideiltä helposti seksiä?

Vierailija
09.01.2008 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietysti niitäkin poikkeuksia joita ei kiinnosta mutta yleensä ottaen paremmat saumat kuin muihin. Kapakissa oleva yh on aika suurella todennäköisyydellä pitkäänkin odotettua vapaa iltaa viettämässä. Hän on aikaisemmassa vakisuhteessaan tottunut säännölliseen munan saantiin tai sitten kärsinyt paskasta äijästä jopa vuosikausia. Arki on kovaa ilman miestä ja niinpä usein haku on kova. Monta iltaa kuukaudessa ei pääse välttämättä näitä suhteita hakemaan. Myös kyydit on usein hyvät samoista syistä, vaikutus mieheen pitää tehdä kerralla. Miestä pidellään hyvänä myös aamulla, ymmärretään että kovan työn jälkeen pitää saada myös aamiaista, sen jälken mennään usein vielä kiireellä vetäisemään yhdet koska lapset tuodaan usein takaisin ennen puolta päivää.

Nykyisin nettiaikana tosin näihinkin hommiin on tullut tehokkuus mukaan. YH:lla voi olla viidenkin miehen kanssa treffit samana iltana ja ne on jo hyvissä ajoin valikoitu ja karsittu tsätissä ja irkissä.

M40+

Vierailija
2/34 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma tieto.

Perustelut: Kokemusta seksin saralta jo löytyy. Nainen tietää kenties jo paremmin mitä haluaa ja tahtoo ja myös on uskallusta toteuttaa se.

Mutta kolikon kääntöpuolena ettei nyt AP liikaa innostu. Nainen myös tietää keneltä hän sitä haluaa ja keneltä ei. Ne joilta hän sitä haluaa, " saavat" varmasti. Epävarmat tapaukset ratkaissee kännin syvyys tai miehen halukkuus pidempään parisuhteeseen ja hitaampi eteneminen. Sivutuotteeena seksin saamiselle tulee siis tällöin parisuhde...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko lapsettomat sinkut vaikeampia tapauksia?

Vierailija
4/34 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks niillä se pentukin on... tajuutteko?

Vierailija
5/34 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika legenda se että YHäidit antaa kaikille miehen puutteessa ja että etsivät itselleen koko ajan miestä. HöpöHöpö!

Ei, samanlaisia sinkkuja me ollaan kuin muutkin. Tosin harvemmin baareissa ehkä pyöritään. Se ei kyllä tosiaan tarkoita sitä että antaisimme helpommin tai että meille kelpaa kaikki. Juuri toisin päin, lapsen takia sitä on tarkempi kelle sitä tavaraansa jakaa!

Tosin mtös humalatilalla on merkitystä, mutta ei tosiaan ole koko ajan haku päällä. Yhden illan jutut ovat OK, parisuhteeseen harvemman kanssa tosiaankaan lähtee, eikä niitä " hoitojakaan" varmasti ole joka baari-iltana.

Niin, ja olen YH.

N84

Vierailija
6/34 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpommin yhdenyönsuhteen. Eihän kukaan edes parisuhteeseen yh: n kanssa halua.

Vierailija
7/34 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo että YH haluaa suhdetta???

En niin sanonut!

Vierailija
8/34 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpöhöpö :-)!

Vierailija
9/34 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi namupala. Surkeiden äijiensä jälkeen osaavat arvostaakin hyvää miestä. Vaatii vaan mieheltä aika paljon hypätä valmiiseen perheeseen ja elättämään ties minkä äijän siittämää lasta ja varsinkin kun tietää mitä se sota monesti on sen exän kanssa vaikka ollaan muka jo erotttukin.

m

Vierailija
10/34 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen lapsellista puhetta, ensinnäkin lastenhan syy ei ole että ollaan erottu. Itse olen monta vuotta ollut sinkku, miehiä olisi tarjolla vaikka kuinka. Minulla on vakipano koska ei kiinnosta känniset minuuttimunat ravintolasta. Vakiopanoni on naimisissa oleva koska ne ei jää roikkumaan. Itselläni on ok. tulot ja tykkään satsata lapsiini.

Vierailija
11/34 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkomiesten panemisen ylistys oli sitten ei-lapsellista puhetta?

Vierailija
12/34 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä parisuhdettakin, mihin itse en oo valmis tällä hetkellä.

Vierailija
13/34 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tässä YHna ollessa olisi ollut parisuhteisiin mahdollisuus mutta ei ole vielä valmis ottamaan passattavaa nurkkiinsa :)

Ja vaatiihan se mieheltäkin aika paljon, koska seurustelu ei ole ihan samanlaista kuin lapsettomilla sinkuilla, kun on huutävia uhmaikäisiä illan vietossa mukana..

Ja mitä siihen tulee että uusi mies joutuisi maksamaan lapsen elämisestä ei pidä suurimpaan osaan YHperheisiin paikkaansa!

On meillä äideillä sen verran rahaa että lapselle ruokaa ja vaatteet saadaan ilman uuden miehen apua :)

Kyllästyttää YHäitien parjaaminen, ei kaikkien pidä haluta suhdetta YHäitien kanssa, mutta ei meitä kannata alkaa halveksumaankaan :)

Muistakaa että joku mies on kuitenkin " osasyyllinen" siihen lapsen tekoon!

N84

Vierailija
14/34 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lähtee viivana mukaan, kun sen kuulevat. Kertoo vain ko. miesten typeryydestä. Todellisuudessahan yh:t eivät ole sen erilaisempia kuin lapsettomatkaan sinkut.

Itselläni tosin oli vakipano, joka oli naimisissa ja kotona seksin puutteessa. Oli turvallisempi ja varmempi ja helpompi tapaus kuin baarien tarjonta.

Vierailija
15/34 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on olemassa vielä aikuisia ja fiksuja miehiä, jotka haluavat suhteen yh äidin kanssa ja lapset eivät haittaa. Onhan myös nuoria äitejä joiden mies kuollut, sairastunut ja poismennyt siitä syystä. Pitäisikö heidän sitten pysytellä sisätiloissa ja elää loppuelämä yksin? Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
16/34 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeasti tällaisia ajatuksia yh-äideistä?? En tiennytkään. Luulin olevani ihan ihminen muiden joukossa, mutta ilmeisesti nyt joidenkin ihmisten mielestä olen säälittävä munahaukka joka etsii vain elättäjää kirkuvalle (!) lapsilaumalleen.

Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee niin no jaa, itse en ole eron jälkeen sekstaillut vielä ollenkaan, erosta on kaksi vuotta.

Vierailija
17/34 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa vaikka kuinka haukutte ja parjaatte YHäitejä..

Kaikki angstaus kehiin vaan!

Itse tiedän, mikä olen ja tiedän sen että YHäitejä arvostetaan nykyään onneksi erilailla kuin aikaisemmin!

Että mun itsetunto ei siitä tule tippumaan, tiedän että on PALJON miehiä joita tuo asia ei haittaa millään lailla. Eihän se mies tule lapselle isäksi vaan minulle mieheksi, lapsella isä jo on!

Että oma on ongelmanne jos tuhlaatte energiaanne meidän haukkumiseen!

N84 :)

Vierailija
18/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA oon vaan järjettömän kranttu. Baarista harvoin ketään otan mukaan, muutenkin tarjonta siellä on ihan säälittävää, humalaiset ei juuri kiinnosta. Ja kukapa haluaa sikaa säkissä, varsinkin vapaailtoja ei tosiaan ole hirvittävän usein.

Ihan loistoratkaisu on vakipanot. Saa takuuvarmasti hyvää seksiä selvältä mieheltä. Ja jos vakipano on vielä varattu, ei tarvi pelätä sitäkään, että toinen alkaa parisuhteella ahdistella. :)

Vierailija
19/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vakipanoja on useampi, on mistä valita eikä tarvi puutteessa kärvistellä. :)

Vierailija
20/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaikki varattuja niin saa ihmetellä palstoilla että miksi yh:ia ei arvosteta puolisoehdokkaina. säälittävimmät ukkelit suostuu yh:ille dildoksi jonka voi soittaa paikalle aina kun panettaa. samapa tuo monellekin mihin ne kassinsa tyhjentää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan