Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako yksinhuoltajaäideiltä helposti seksiä?

Vierailija
09.01.2008 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haluan.

Vierailija
22/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muualtakin, mutta silloin usein seuraa tutustumisvaihe ja sitten vasta seksi..

Itse en kyllä lähtisi varattuihin miehiin koskemaan, en halua hajottaa jonkun onnea ja jos vielä lapsiakin on niin en oikein tajua tuota varattujen kanssa naimista..

Tällä hetkellä mulla ei ole ktn vakipanoa, mut mahdollisuuksia kyllä olisi. Panen yhtä kerrallaan enkä halua viittä eri panoa, yksi riittää kunhan mieskin on selvillä siitä etten kaipaa vielä parisuhdetta!

N84

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuosta parisuhde yh:n kanssa, ihmisiähän mekin ollaan jossain vaiheessa ihminen rakastuu ihmiseen, ei siinä silloin ole merkitystä onko yh, sinkku, leski vai mikä.

Saahan sitä jokaisessa suhteessa jos minkälaista sukulaista kaupantekijäiseksi. Joten en mä ymmärrä tota mollaamista.

Mutta mä myönnän olen joskus helppo, jos oikeanlainen mies sattuu kohdalle, mut niin on kyllä mun lapseton kaverikin, hän vaan himoaa sitä parisuhdetta jokaisen kanssa jonka vie sänkyynsä, mä en. Mä lähden joskus vain hakemaan sitä panoa tai kuten sanon tänään täytyy saada munaa... Ja sen haen, en mä kaipaa mitään parisuhdetta.

Vierailija
24/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei halua parisuhdetta vaan hällekin riittää paneminen

Vierailija
25/34 |
13.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihan oikeasti tällaisia ajatuksia yh-äideistä?? En tiennytkään. Luulin olevani ihan ihminen muiden joukossa, mutta ilmeisesti nyt joidenkin ihmisten mielestä olen säälittävä munahaukka joka etsii vain elättäjää kirkuvalle (!) lapsilaumalleen.

Mitä alkuperäiseen kysymykseen tulee niin no jaa, itse en ole eron jälkeen sekstaillut vielä ollenkaan, erosta on kaksi vuotta.

Vierailija
26/34 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse en kyllä lähtisi varattuihin miehiin koskemaan, en halua hajottaa jonkun onnea ja jos vielä lapsiakin on niin en oikein tajua tuota varattujen kanssa naimista..

N84

Vierailija
27/34 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen aktiivisesti ulkona liikkuva mies voi sanoa, että kyllä yh:t ovat keskimäärin muita helpompia. Mutta mitä pahaa siinä on, jos seksin kysyntä ja tarjonta kohtaavat?

Valitettavasti on myös kokemuksia, jolloin yh-äipällä on mahdoton halu sitoutua heti. Esitellä lapsiaan ja omaa elämäänsä. Soitella monta kertaa päivässä ja ehdottaa jatkuvasti kaikkea tekemistä ' perheenä' . Rannalle, kävelylle, puistoon.. lasten kanssa! Ne on kuule sun kakaroita :)

Tässähän on tarkoituskin yleistää, eli turha ottaa vastauksia henkilökohtaisesti.

Vierailija
28/34 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas haluaa olla ilkeä, parasta on kuitata jonkun loukkaantuminen herneen vetämisenä nenään, ja laittaa loppuun hymiö ;)

Vierailija
29/34 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi lauantaina " tärppäsi" ,sain ravintolasta mukaani todella pahassa puutteessa olleen YH-äidin joka viihdytti minua kovin mielellään. suostui munan puutteessa ihan kaikkeen kun vähän uhkasin kotiin lähdöllä,peppuseksiin suostui vaikka olenkin melko hyvin varustettu,aamulla valitti että peppu on todella kipeä.

Vierailija
30/34 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kalu, yh ja seksi. Siinä kolme asiaa, joita sulla ei viime viikonloppuna ole ollut, eikä taida tulla ensi viikonloppunakaan.

Vierailija
31/34 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin herne 35:n nenuun.

Ei kannata tulla keskustelupalstalle jos ei pysty keskustelemaan asioista niiden oikeilla nimillä.

t: Ilman hymiötä

Vierailija
32/34 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voimme todeta näin luettuamme että yh:t ja varatut miehet on niitä takuuvarmoja tapauksia vai mitä? Laitoin kerran tsoukkina ilmon seksitreffi palstalle, siis nimenomaan varatuille miehille ja minä sain lähelle kaksisataa vastausta. (ei paha)

Vierailija
33/34 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä tunnen on aivan ihania ja olen varma että löytävät kumppanin heti jos jaksavat sellaisen etsimiseen ryhtyä.

Vierailija
34/34 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa kolmestaan elämämme on puolet dynaamisempaa.

En ole jäänyt yh:ksi, vaan jättäytynyt :)

Suhdetta en kaipaa, mutta tietenkin tykkään käydä välillä yössä ystävieni kera. Kai se nyt on se ja sama, lähdenkö joskus jonkun miehen mukaan, josta sytyn. Nykyään tiedän entistä tarkemmin mitä haluan & keneen haluan aikaani käyttää.

Yleensä käy niin, että miehet ottavat kohtaamiset vakavissaan. Heti alkavat miettiä, kuinka elämämme saisi sovitetuksi yhteen jne.

Koen olevani onnekas. Elämäni on oikein hyvällä mallilla ja mikä loistavinta, lapset ovat kerrassaan mainio turhakesuodatin ;) kelvottomat retkut katoavat kuin itsestään, ja mikäs sen parempaa!