Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rimming!

Vierailija
09.01.2008 |

En pysty oikein sanoin kuvaamaan kuinka ihanaa on hieroa kielellä naisen takapuolta oikein kunnolla! Ehkä olen pervo?

Mutta olin taas onnesta soikeana kun viikonloppuna pääsin harrastamaan aivan uskomattoman upean ja ihanan naisen kanssa!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiton kiihottavaa, ku kelailee kuinka pervoa ja rivoa se onkaan! onneks ukkokin on hoksannu, mikä tuntuu meikästä ihanalta..

Vierailija
2/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan sairaan kiihottavaa kun mies nuolee persereikää.... uuh! Ja kyllä se on mahtavaa tehdä myös miehellenikin, ihanaa saada toinen huokailemaan kiimasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se maistu paskalle tai ainakin pyllyhielle?

Vierailija
4/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meillä.

Vierailija
5/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti suihkussa käydään ensin, huoh. eikä sitä kieltä sinne sisälle tartte tunkea. en ees antais nuolla ilman, et en olis käyny suihkussa. miten joillain järki leikkaa, ku partaveitsi täällä? :s

Vierailija
6/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tykätään tästä kovasti. Kohtuullisen uusi löytö, menee molemminpuolisesti.

Vierailija
7/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta annan miehen tehdä minulle kun hän tykkää,leikin mukana ja voihkin vaikka mies oikeasti tietää ettei ole mun juttu :)

Vierailija
8/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saan siitä vielä mahtavaa nautintoa jälkeenpäinkin. Tarvitsen orgasmin saamiseen kiihottavia mielikuvia, ja mies nuolemassa anustani tai minä lipomassa häntä on ehdottomasti sellainen...

Vierailija
9/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako se?

Vierailija
10/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anal ramming !

Vierailija
11/13 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina haaveilen siitä. Exän kanssa harrastettiin pyllyseksiä ja oli aivan ihanaa, kun hän nuoli ja työnsi sekä kieltä että sormeaan pyllyreikääni...

Nykyinen ei ole asiasta kiinnostunut, mut mullapa onkin salasuhde ja tää mies on jo pyllyäni hivellyt. Aivan ihanaa, odotan, koska tulee tilaisuus edetä pidemmälle...

Vierailija
12/13 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako ees ottaa asiaa esille? Mieli tekis mut sellaset kynnen kokoset pukamat löytyy, onko mahikset menneet?

Vierailija
13/13 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaa! sori vaan mutta yök!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi