Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa ikävä töihin. :( Nyt jo näen unta siitä

Vierailija
09.01.2008 |

että teen työtäni. Olen äitiyslomalla ja ehkä, ehkä käyn töissä kesällä jonkin aikaa. Vauva ei ole vielä syntynytkään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauva syntyy, niin työ kyllä jää kirkkaasti toiseksi, ainakin joksikin aikaa.

Vierailija
2/9 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo synnytyksen odottelu on kaikista pahinta, kun ei ole ketään eikä mitään kotona paitsi sinä itse. Vauva kyllä tuo hässäkkää elämääsi, ja unohdat moiset hömpötykset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun vauva syntyy, niin työ kyllä jää kirkkaasti toiseksi, ainakin joksikin aikaa.

Vierailija
4/9 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuo synnytyksen odottelu on kaikista pahinta, kun ei ole ketään eikä mitään kotona paitsi sinä itse. Vauva kyllä tuo hässäkkää elämääsi, ja unohdat moiset hömpötykset!

Vierailija
5/9 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä työ noin upeaa on, että sinne hinkuaa ;D

Vierailija
6/9 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palasinkin tytön ollessa nelikuinen. Kakkosen jälkeen menin töihin lapsen ollessa 7 kk. Kolmosesta en tiedä, olen ehkäpä vuoden kotona. Mutta katsotaan sitten, mikä on fiilis, kun vauva syntyy.

Vierailija
7/9 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viisi vuotta kotona ja nyt töihin paluu edessä. Lähinnä tunnen paniikkia! Kaikki asiat unohtuneet enkä osaa enää mitään. Mutta kaipa sitä vielä oppii...kaikki tietokonesysteemit muuttuneet ja työtilakin on muuttanut muualle. Toisaalta kahvitauko ilman lapsilaumaa kyllä kuulostaa ihan hyvältä :)

Vierailija
8/9 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai paniikinomaisesti vilkuilen kelloa ja katson ehdinkö hakemaan tenavat ajoissa tarhasta, ellei mies ehdi. Nauti hyvä ihminen kotiäitiajastasi.

Vierailija
9/9 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään kaipaa sitä työtä, vaan ihania työkavereita... Haa, valehtelin... kaipaan minä sitä työtäkin vähän ;) Vauva on kohta 4kk. Nautin suunnattomasti hänen kanssaan telmimisestä, mutta hetkittäin kaipaan jo takaisin oravanpyörään... onneksi vain hetkitäin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän