Kumpi: Pitää lapsi ja mennä sossun elätiksi vai abortti?
Kommentit (10)
sossun elätiksi joudu normaali, työtä pelkäämätön ihminen.
Hyvin ehtii hankkia kunnon äitiyspäivarahat.
kokemuksestako kirjoitatte?
Ja niin, on lapsella oikeus saada syntyä. Mut kyllä monella lapsella on tässäkin maassa niin kurjaa ja syrjäytymiskierre perheen perintönä- eikä niitä apuja ja työpaikkoja niin vain ole- suomessakin tehdään työtä, jonka palkka ei riitä kunnolla elämiseen.
Mut jos vain haluat lapsesi hoitaa niin tietysti synnytät. Ja kysäiset isänkin mielipidettä, niin ei joulu kaiken päälle isättömyyden tuskaa kantamaan.
mutta aina kun siitä muistuttaa, niin salaisen syyllisyyden painamat mammat hyökkäävät niskaan vääntämään, että ken lastaan rakastaa, niin sen joko kasvattaa tai tappaa...
jossa naisen emättimeen työnnetään erilaisia pihtejä ja kiskotaan pieni ihmisen alku kappaleina pois.
Mä olin yh-äiti Kelan tuilla, eikä tullut pieneen mieleen kirjoittaa tälläistä paskaa tänne. Olin 3 vuotta kotona ja palasin töihin. Nyt minulla on ihana 6 vuotias poika.
Jos kysyy näin tyhmiä, äidin vois abortoida.
Kyllä rikkaatkin syrjäytyy ja on ihan pihalla jos ei omaa mitään halua tai kykyä sosiaalistua. Henkinen syrjäytyminen kuitenkin lapselle on pahinta ei taloudellinen.
Hänelle on annettava mahdollisuus syntyä ja elää.