Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi: Pitää lapsi ja mennä sossun elätiksi vai abortti?

Vierailija
08.01.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle on annettava mahdollisuus syntyä ja elää.

Vierailija
2/10 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä varsinkaan lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossun elätiksi joudu normaali, työtä pelkäämätön ihminen.

Vierailija
4/10 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ehtii hankkia kunnon äitiyspäivarahat.

Vierailija
5/10 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossu auttaa sitten tarvittaessa.

Vierailija
6/10 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksestako kirjoitatte?



Ja niin, on lapsella oikeus saada syntyä. Mut kyllä monella lapsella on tässäkin maassa niin kurjaa ja syrjäytymiskierre perheen perintönä- eikä niitä apuja ja työpaikkoja niin vain ole- suomessakin tehdään työtä, jonka palkka ei riitä kunnolla elämiseen.



Mut jos vain haluat lapsesi hoitaa niin tietysti synnytät. Ja kysäiset isänkin mielipidettä, niin ei joulu kaiken päälle isättömyyden tuskaa kantamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina kun siitä muistuttaa, niin salaisen syyllisyyden painamat mammat hyökkäävät niskaan vääntämään, että ken lastaan rakastaa, niin sen joko kasvattaa tai tappaa...

Vierailija
8/10 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa naisen emättimeen työnnetään erilaisia pihtejä ja kiskotaan pieni ihmisen alku kappaleina pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin yh-äiti Kelan tuilla, eikä tullut pieneen mieleen kirjoittaa tälläistä paskaa tänne. Olin 3 vuotta kotona ja palasin töihin. Nyt minulla on ihana 6 vuotias poika.



Jos kysyy näin tyhmiä, äidin vois abortoida.

Vierailija
10/10 |
09.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rikkaatkin syrjäytyy ja on ihan pihalla jos ei omaa mitään halua tai kykyä sosiaalistua. Henkinen syrjäytyminen kuitenkin lapselle on pahinta ei taloudellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi