Lue keskustelun säännöt.
Tänään lapseni kylässä osoitti nurkkiin ja selitti ENKELI ENKELI ENKELI
08.01.2008 |
useamman nurkan kävi läpi. Koskaan ennen ei ole enkeleistä höpissyt.
tykkää enkeleistä kyllä
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lapsi meni vaatekaappiin ja itki siellä, ja sanoi että täällä on kummitus. Itse olen kuullut lapsen sanovan, että polveen sattuu ja olin yksin talossa. . .
Minusta sööttiä.