Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon ihan loppu.

Vierailija
08.01.2008 |

En jaksa enää. Olen hoitanut noita penskoja nyt yli vuoden kotona, minulla ei ole ollut yhtään vapaapäivää. Kaupassa olen päässyt käymään yksin, mutta sekään ei enää auta. Minä oon niin väsyny kaikkii rutiineihin, päivittäisiin hommiin joita ei voi jättää tekemättä. Mä haluun pois täältä. Rahaa ei oo yhtään, minnekään en pääse. Miten jotkut jaksaa hoitaa lapsiaa kotona vielä pidempään?!

Ja turha tulla aukomaan päätä että ite oot lapses halunnu. Niin olen, enkä heistä luopuisi ikinä. Mutta nyt olen vaan niin väsynyt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhin nyt 5,5 ja nuorempi 3. Olen hoitanut heidät kotona, lisäksi tehnyt töitä öisin. On kieltämättä takki aika tyhjä minullakin!

Vierailija
2/5 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuorempikin meni nyt kerhoon kolmesti viikossa ja on tosi kiva olla jo kokonaan yksinkin hetki!

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asutaan sen verran kaukana keskustasta ettei kannata lähtee kotiin siksi aikaa, vaan hoitelen silloin kaikki asiat kylillä.

Vierailija
4/5 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kotona esikoisen syntymästä lähtien (-04). Viimeksi olin YKSIN 2005. Juu, välillä tuntuu, että nyt on kuppi tyhjä. Voimia jaksan ammentaa siitä, että kohta nää on jo eskarissa ja sit koulussa.. Silloin äitiä ei enää tarvita. meillä ei ole minkäänlaista tukiverkkoa muuton vuoksi. Ainoa henkireikä on meillä kerhot (3xviikko, yht.4h) missä käyn yhdessä lapsien kaa. Pääsee pois kotoa ja tapaa muitakin aikuisia. Olin tosi uuvuksissa kun kuopus oli 1-v, nyt puolvuotta myöhemmin jaksan jo paljon paremmin=)

Vierailija
5/5 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodeillä, leikkipuistoilla ja seurakunnilla on. Vaikka onkin silloin se pienempi siinä, sekin on jo vapautta, kun liikkuu vain yhden kanssa!

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän