Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa siivota, lapset tappelee, olen maailman huonoin ihminen

Vierailija
08.01.2008 |

sanoo mies. Talo kuulemma kuin kaatopaikka, vaikka on tavallinen lapsiperheen asunto, jossa leikkien jälkiä ja murkkujen tavaroita, lehtiä, ym. Olen väsynyt ja työstä tullessani en jaksa heti siivota, kun pitää se ruokakin laitaa. Mies sairas, kärttyinen, joka joka ikinen päivä karjuu, huutaa, kiroilee, halveksii, ivaa, pilkkaa, loukkaa, mitätöi, alistaa, panettelee, kiroaa minua ja lapsia. Lasten kuullen ja myös lapsia. Me ei olla mitään. Ei auteta häntä hänen pihatöissään, ym. ja vaan laiskoina maataan ja nukutaan kuulemma aina. En ole minkään arvoinen, vaikka nuori olenkin ja mies vanha mies jo itse. Kun hän on poissa kotoa, on mukavaa ja rauhallista. JOskus hän on mukava ja sain ihania joululahjojakin häneltä. Rahaa hän antaa käyttööni kaikki mitä tienaa ja niiden käytön saan päättää itse. Onnettomuus ja loukkaantuminen ja jatkuva kipu on myös tehnyt hänestä entistä kiukkuisemman. Eniten vihaan kiroilemista ja huutoa, joka pienestä asiasta: esim, kun leipä oli loppu, tai ruoka pahaa, kun ei hänen mieliruokaansa. Pää ei jaksa sitä huutoa ja mekkalaa!!!!!! T: Saatanan kusipää-laiska-mielisairas-tärähtänyt-mätöakka

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki miehellesi joku ammattiauttaja! Jos miehesi on näiden kipujen myötä muuttunut tällaiseksi tarvitsee hän lääkettä kipuihinsa ja mielialalääkityksen, ilmeisesti masentunut loukkaantumisen myötä. Voimia sinulle ja tsemppiä, että saat miehesi lääkärin puheille.

Vierailija
2/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset siinä kärsii. Ota ero, miin minäkin tein. Ihanaa aikaa nyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lasten kanssa pois! Kyllä se siitä. Voimia sulle. Tiiina

Vierailija
4/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAHIMMILLAAN! USKO POIS, SE EI LOPU

Vierailija
5/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kärsi enää.

huuto on julmaa.

kans kntsii lähtee vege.

niin mä tein, onssul jotai sukulaisii, jonne ekaks mennä, tai jotai.

Vierailija
6/7 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaupungissasi perheneuvola johon voisi ottaa yhteyttä? Jos itse pääsisit purkamaan sinne tuntoja tai sitten menette yhdessä jos haluat yhdessä jatkaa, mutta saisit kuitenkin jotain selkeyttä tunnoillesi niin tietäisit mitä haluat ja mitä voisit tehdä parantaaksesi asioita.

Henkistä väkivaltaa tuo on kuitenkin, oli syy mikä tahansa.

voimia ja halauksia sinulle!

Vierailija
7/7 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs tuossa. ihan normaalia...oo iloinen, ettei lyö!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme