Delfiini kokemuksia?
 Tuota klitoriskiihotinta tunnutaan kehuttavan, millaisia kokemuksia teillä on siitä? ;)
 Tarkoitan siis tuota NetAnttilasta (6,95) löytyvää...
Kommentit (13)
hmmm.. tämä kiinnostaisi minuakin!?!
Mulla on sellainen läpinäkyvä. Täristys tapahtuu sauvan yläosassa, josta se siirtyy ihanasti sauvan päässä olevaan lähes irralliseen delfiininmuotoiseen, pehmeään osaan. Tässä on varmaan juuri se olennainen juttu, että itse vempeleellä ei oteta kontaktia, vaan sillä lähes irrallaan heiluvalla delfiinillä. Suosittelen!
Kauanko kesti jos NetAnttilasta tilasitte?
Nimenomaan! Meillä meni alle kaks päivää Toyheavenista.. anttilasta kameran tuloon kesti kolme viikkoa :/
 Ei osu minun silmiini mitään kuvailtua 6,95EUR maksavaa Delfiiniä NetAnttilan sivuilta...
 ToyHeavenin sivuilta löytyy useampiakin. Tarkoitatteko te arvon kollegat tuota 14,50EUR maksavaa 10cm pitkää " orgasmikonetta" ?
 Tahtoo lisäkivaa petipuuhiin...

Joo taitaa olla sama , NetAnttilasta löytyy nimellä MiniDelfiini.. ON muuten ihana surina!
 se on oikea orgasmikone!!! Ihan oikeasti. :)

Joku sanoi että värisee liian kovasti? Vai väriseekö vaan oikeen sopivasti? :) Sopiiko tällaselle " kokemattomammallekin" ?
 Kohta päästään mekin leikkimään.....! ;)
Itse olen tyytväinen Delfiini omistaja - orkku tulee muutamassa minuutissa.
netanttilasta. Täällä odottelen innolla pakettia.
Joko Anttilasta saa klittakiihottimia? Mites tasa-arvon nimissä tekopimperot ja barbarat? Löytyykö tavaratalosta? Onko suksiosaston vieressä dildokäytävä?
HÄH???