Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt olis tämmönen juttu mielipahaa aiheuttamassa:

Vierailija
13.11.2008 |

Paitsi jos autat minut ajattelemaan uusiksi!

Hyvä, tosi hyvä kaverini ja minä näemme nykyään tosi harvoin- molemmilla lapset ja työjutut. Nelikymppisiä ollaan, on tunnettu noin kymmenen vuotta.

No, nyt on meidät yhdessä kutsuttu tilaisuuteen, jonka järjestäjä tuntee meidät molemmat. Viestitin kaverille, että nyt on tämmöinen juttu meille tulossa, ja pariin päivään ei kuulunut mitään. Se on normaalia, koska niin tapahtuu usein juuri iltaväsymyksen ynnä muun takia.

Tänään olin puheilla järjestäjän kanssa joka totesi, että kyllä MAIJA on tosiaan tulossa kolmen kaverinsa kanssa tähän tilaisuuteen.

Miksi mua harmittaa+ Miten minä tämän nyt jumppaan niin, että pääsen nukkumaan ja saan odottaa iloisena tätä mukavaa tilaisuutta!?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin tulis paha mieli, mutta en osaa neuvoa sinua.

Vierailija
2/27 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointtia... Eikö siellä tilaisuudessa voi olla porukalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen heidät vain pintapuolisesti, mutta ihan kivaa on aina ollut sinänsä.

Maijalla on ehkä vähän useammin mahdollisuus lähteä ulos, varsinkin tähän aikaan vuodesta. Mun alalla loka-joulukuu on ihan killeritouhua, joten esim. erilaisiin pikkujouluihin en pääse juuri koskaan - tämä tuleva avajaistilaisuus on minulle tänä vuonna sellainen, ja tässäkin on ollut sopimista kotiin ja töihin päin, että onnistuu.

Vierailija
4/27 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kutsut itseäsi vielä hyväksi ystäväksi?

Tunnen heidät vain pintapuolisesti, mutta ihan kivaa on aina ollut sinänsä.

Maijalla on ehkä vähän useammin mahdollisuus lähteä ulos, varsinkin tähän aikaan vuodesta. Mun alalla loka-joulukuu on ihan killeritouhua, joten esim. erilaisiin pikkujouluihin en pääse juuri koskaan - tämä tuleva avajaistilaisuus on minulle tänä vuonna sellainen, ja tässäkin on ollut sopimista kotiin ja töihin päin, että onnistuu.

Vierailija
5/27 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voi olla joku ongelma tekstiviestien lähetysten kanssa, aina ei mene mun viestit perille. Jos soittaisit hänelle?

Vierailija
6/27 |
13.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitin kaverille, että nyt on tämmöinen juttu

meille

tulossa, ja pariin päivään ei kuulunut mitään.

Miten niin MEILLE? Miksi kuvittelet omistavasi ystäväsi tai vähintään pidät häntä itsestäänselvyytenä? Jos mulle joku laittaisi viesti, et MEILLEe on tulossa joku tilaisuus (johon siis joku asiakas / työnantaja / kaveri laittanut kutsut YKSILÖNÄ) olettaen mun ilman muuta lähtevän hänen kanssaan, en taatusti vastaisi tai menisi hänen kanssaan!

Vierailija
7/27 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaa leikkiä Inkun, Pian ja Marjatan kanssa?

Vierailija
8/27 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kutsut itseäsi vielä hyväksi ystäväksi?

Ap:llä on ihan täysi syy ihmetellä miksei ystävä vastaa. Vaikkapa niin, että juu, olen tulossa millan annan ja veeran kanssa.

Vierailija
9/27 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maijan elämäntilanne on erilainen, ja siinä ei ole ollut koskaan ongelmaa. Hänen lapsensa ovat jo isoja teinejä, osa jo poissa kotoakin, meillä on pk-ja kouluikäisiä muutama kotona pyörimässä. Eli itsestäänselväähän se on, että hänellä on enemmän vapaa-aikaa. Tästä olemme usein jutelleetkin vuosien aikana. Hän on usein auttanut minua näissä pikkulapsivaiheissa rauhallisella puheellaan omista kokemuksista ja muistoista. Vaatenyssäkät ja kierrätyshuonekalut sukkuloivat meiltä heille ja heilta meille.

Tiedän, että tuo tuleva tilaisuus on varmaan ihan kiva, mutta seuraavan kerran voimme varmaan tavata ehkä vasta helmikuussa.

Vierailija
10/27 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Mulle ei vieläkään auennut mistä ihmeestä paha mieli???

Rautalankamalli tässä: nainen pyytää HYVÄN ystäväänsä juhliin kanssaan. Ystävä ei vastaa tekstariin lainkaan. Käy ilmi että ystävä aikoo tulla juhliin muiden ihmisten kanssa. -> Outoa.

Vierailija
11/27 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin, että ihan muuten vain, kun on pikkujouluaikakin. Tilaisuuteen on kutsuttu ihmisiä ,jotak järjestäjä tuntee henkilökohtaisesti, mutta tietenkään hän ei pidä pahana tuoda kavereita mukana - tilaa on.

Vierailija
12/27 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmästi vaan sivuutetaan toisten tunteet ja käytöstavat. Mutta, menee muutama vuosi ja saat kuulla että suteen meni...

Unohda ystävä ja kutsu mukaan joku miellyttävämpi. Tai ehkäpä sinulla olisi nyt tilaisuus tutustua lähemmin näihin toisiin tuttuihin ja saisit uusia ystäviä.

Vierailija
13/27 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako kertaa vuodessa he tapaavat tai pääsetvät yleensäkään minnekään?

Vierailija
14/27 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ajattele, että nelikymppisillä olisi mitään bestis-juttuja. En oikeasti ihan ymmärrä.

Vierailija
15/27 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja ovat siis kuten tuli jo mainittua.

Luulenpa, että niin minun pitää tehdä - virittäytyä vähän iloluontoisemmalle taajuudelle tuoksi illaksi. Neljän akan jututhan menevät pikkuisen eri lailla kuin kahdestaan jutellessa. Itse vain tuntisin kaipaavani enemmän sellaista kahdenkeskista aikaa tämän hyvän kaverin kanssa, mutta ehkä sen aika on myöhemmin.

Hyvä että en vielä mennytkään nukkumaan:)

Vierailija
16/27 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin olisin ehkä hiukan loukkaantunut- mutta toi on just sitä höpöhöpösontaa, mitä tytön alkaa harjoittelemaan jo 6-7-vuotiaina. Et kenen kans ollaan ja ketä ei mitenkään voida ottaa mukaan. Ja siitä alkaa menestyksekäs hiljaisen kiusaamisen, hylkäämisten, arvottamisten valtapeliverkosto. Jonka seurauksena todella monilla tytöillä- nuorilla- aikusilla on paha olla.Jäänne ajalta jolloin nainen ei voinut rehellisesti ansaita leipäänsä vaan oli juoniteltava misten kautta.

toinen vaihtoehtohan olis avoin, rehellinen sosiaalinen elämä jossa on mukavaa olla yhdessä- saman asian äärellä. Mut aina on nitä eukkoja joiden on aina pakko pelata noita ihmissuhde-valtapelejä,

Mä en just ton takia jaksa kuin muutamaa hyvää ystävääni, joilla on itsetuntoa hyviin ihmissuhteisiin. En jaksa yhtään sitä pahansuopaa juoruämmä-touhua

se kertoo yksinkertaisesti typeryydestä, vallanhalusta ja ilkeydestä.

tuokin "minusta käytös viestii että et ole haluttua seuraa"- mukamas viaton kommenttikin pitää sisälllään julmaa ilkeyttä, ap;n vähättelyä ja halua saada toinen tuntemaan itsensä huonoksi. . Tyypillistä naisten välistä solidaarisuutta:(

Vierailija
17/27 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on varmaan ahdistunut, kun roikut hänessä noin. Miksi ilman muuta edes oletat hänen haluavan sinun heidän seuraansa?

Minusta käytös viestii, että et ole haluttu seuraan.

Vierailija
18/27 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hölmöjä, huonokäytöksisiä ihmisiä. ja niinkuin joku mainitsikin- heitä on keskuudessamme yhä enemmän. Raukkamaista touhua. Oikealla ystävällä olis ollu pokkaa edes vastata.

Sinuna en kuitenkaan vajoaisi samalle tasolle, vaan yrittäisin ihan oikeesti -ilman kaunaa-nauttia juhlasta.Yksinkin voi mennä- ja tutustua uusiin ihmisiin.

Näin siirtyy myös vastuu tilanteesta sille ystävälle- jos hän ymmärtää tehneensä väärin- pyytää anteeksi, jos ei ymmärrä- ei ole sun ongelmasi- muuta kuin voit miettiä kannattaako häntä ystäväksi nimittää.

Mulla on paljon kavereita/ystäviä ja vaikeitakin luonteita- mutta kaikki on aina joukkoon mahtunu ja kaikista huolta pidetty.

Vierailija
19/27 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kaveri on saanut kutsun, maininnut siitä heti työkavereilleen, jotka luvanneet lähteä mukaan. Kaveri on innoissaan, kun saa ympärilleen hyviä tyyppejä, ja varsinkin kun illalla saa vielä viestin, että ap:kin on tulossa. Hyvät bileet siis tiedossa. Ei kai kukaan kuvittele hyvissä bileissä, että joku juttelisi vain hänen kanssaan kaksin koko illan?

Mä olen kerran ollut liikkeellä isolla porukalla, jossa yks loukkaantui koko ajan, jos puhuin jollekin muulle kuin hänelle. Hänellä ei edes ollut mitään uusia kuulumisia, koska tunsimme ennestään parhaiten, ja minä tietenkin olisin halunnut seurustella ja tutustua myös niiden kanssa, joita näen max kerran vuodessa, mutta tämä ei huonolla itsetunnolla varustellulle sopinut.

Vierailija
20/27 |
14.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että maija ei ole vastannut viestiin yhtään mitään vaikka on sinne juhliin kuitenki menossa